با AppLock قفل اپلیکیشن‌ها را با اثر انگشت باز کنید :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

با AppLock قفل اپلیکیشن‌ها را با اثر انگشت باز کنید

۹۴/۱۱/۰۸
۰

رAppLock-640x375

این روزها استفاده از سنسور اثر انگشت در حال تبدیل شدن به یک قابلیت عادی  و ضروری برای هر گوشی هوشمند، حتی گوشی‌های ارزان قیمت است! از نظر بسیاری استفاده از حسگرهای تشخیص اثر انگشت مطمئن‌ترین راه محافظت از تلفن همراه است و کار دیگران را برای سرک کشیدن به اطلاع ما سخت می‌کند. اما اگر می‌شد از این قابلیت برای قفل کردن اپلیکیشن‌ها هم استفاده کرد، دیگر خیالمان از بابت امنیت اطلاعات شخصی راحت بود.

تعداد زیادی اپلیکیشن برای قفل یا رمزگذاری اپ‌ها وجود دارد، اما در حقیقت هیچ یک از این اپ‌ها به اندازه AppLock شما را راضی نخواهند کرد. همان‌طور که در تصویر زیر خواهید دید، این برنامه برای قفل‌ گذاری سایر اپلیکیشن‌ها از سنسور تشخیص اثر انگشت دستگاه استفاده می‌کند و امنیت بیشتری را نسبت به سایر اپ‌های قفل‌ گذاری در اختیار ما قرار می‌دهد.

استفاده از این AppLock برای جلوگیری از دسترسی دیگران به برنامه‌های حاوی اطلاعات شخصی مانند ایمیل، گالری تصاویر، پیام رسان‌های مختلف و… بسیار کاربردی و ساده است. کافی است شما AppLock را برای برنامه مورد نظر فعال کنید و پس از آن هر وقت که آن را باز کردید با یک صفحه آبی روبرو خواهید شد که از شما درخواست باز کردن قفل با استفاده از حسگر تشخیص اثر انگشت را دارد. تا کنون بازخوردهای کاربران پس از استفاده از این اپ بسیار مثبت بود و تنها ایرادات کوچکی دیده شد که مشکل چندانی را به وجود نمی‌آورد.

خبر خوش این که AppLock کاملا رایگان است، اما در پایین صفحه شاهد حضور تبلیغات هستیم و متاسفانه راهی برای خلاص شدن از آن وجود ندارد. برای دریافت این اپ می‌توانید از Play Store استفاده کنید.

با AppLock قفل اپلیکیشن‌ها را با اثر انگشت باز کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">