کارگردان God of War، مشغول ساخت عنوانی با محوریت «جنگ های ستاره ای» است :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

کارگردان God of War، مشغول ساخت عنوانی با محوریت «جنگ های ستاره ای» است

۹۵/۰۲/۱۶
۰

به نظر می رسد که کمپانی الکترونیک آرتز حاضر نیست از هیچ فرصتی برای ساخت یک بازی ویدیویی براساس دنیای Star Wars یا جنگ های ستاره ای بگذرد. بعد از انتشار بازی Star Wars Battlefront و معرفی پروژه جنگ های ستاره ای استودیوی Visceral، حالا نوبت به استودیوی Respawn رسیده تا عنوانی با محوریت این فرنچایز محبوب بسازد.

الکترونیک آرتز و Respawn اخیرا طی بیانیه ای مشترک اعلام کرده اند که روند ساخت عنوانی اکشن و سوم شخص براساس جنگ های ستاره ای را آغاز کرده اند و کارگردان بازی God of War 3، یعنی Stig Asmussen روی آن نظارت خواهد داشت؛ بازیساز خوشنامی که در سال 2014 به تیم Respawn پیوسته بود.

پاتریک سادرلاند، نایب رییس اجرایی الکترونیک آرتز در بیانیه تازه خود گفته:

طی چند سال گذشته، من این فرصت را داشتم تا زمان زیادی را صرف وینس زمپلا [مدیر استودیوی Respawn] و تیم وی کنم. وسواس آنها برای ساخت بازی های فوق العاده کمک کرده تا تایتانفال به یکی از موفق ترین بازی های جدید در این نسل تبدیل شود. و حالا با تیمی به رهبری Stig Asmussen، می توان دید که از ترکیب این وسواس نسبت به گیم پلی و جادوی جنگ های ستاره ای، چه چیزی به دست خواهد آمد.

بدیهی است که هنوز هیچ اطلاعاتی درباره پروژه جنگ های ستاره ای Respawn منتشر نشده اما Asmussen در بیانیه کوتاه خود خیال طرفداران را راحت کرده که تیم وی، میراث جنگ های ستاره ای را حفظ خواهد کرد و باید منتظر عنوانی با سطح کیفیت برابر با تایتانفال بود.

هنوز مشخص نیست که در چه بازه زمانی باید منتظر استار وارز Respawn باشیم اما این استودیو فعلا مشغول ساخت نسخه دوم تایتانفال است که تا پایان سال جاری میلادی برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

کارگردان God of War، مشغول ساخت عنوانی با محوریت «جنگ های ستاره ای» است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">