اندازه گیری سرعت اینترنت با اپلیکیشن اندرویدی Internet Speed Test :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

اندازه گیری سرعت اینترنت با اپلیکیشن اندرویدی Internet Speed Test

Internet Speed Test اپلیکیشنی جالب برای اندازه گیری سرعت اینترنت شما است که به کمک آن می توانید سرعت دانلود و آپلود خود را محاسبه کنید. با دنیا آی تی همراه شوید...!

سرعت دانلود یا آپلود از مواردی هستند که این روزها در میان کاربرانی که وقت زیادی را در دنیای مجازی می‌گذرانند بارها شنیده می شود. طبیعتا برای هر فردی جذاب خواهد بود که سرعت دقیق اتصال اینترنتی خود یعنی دانلود یا آپلود را بداند که Internet Speed Test این امکان را در اختیار این افراد قرار خواهد داد. در کنار افرادی که تنها از روی کنجکاوی قصد اندازه گیری سرعت اینترنت خود را دارند، عده‌ای نیز قصد استفاده‌های جدی‌تری از این برنامه و امثال آن دارند. برای مثال زمانی که یک سرویس اینترنت پرسرعت از شرکتی خریداری می‌کنید، می‌توانید با استفاده از این برنامه متوجه شوید که آیا سرعتی که در قرارداد ذکر شده است در اختیار شما قرار گرفته است یا با سرعت پایین‌تری رو به رو خواهید شد.

اپلیکیشن Internet Speed Test انواع ارتباط‌های اینترنتی مانند WiFi, 3G ,4G و .. را پشتیبانی می‌کند و ارتباط شما هر کدام از این موارد باشد این اپلیکیشن قادر به اندازه گیری سرعت شما خواهد بود. کارکرد این برنامه نیز به این صورت است که سرعت دانلود و آپلود شما را اندازه گیری می‌کند و در پایان نیز گزارش عملکرد خود را به شما نمایش می دهد. سرعت‌های نمایش داده شده بر حسب بیت خواهد بود و در صورتی که قصد مقایسه‌ی آن با سرعت دانلود خود را دارید، ابتدا باید آن را به بایت تبدیل کنید که می‌توانید با تقسیم عدد نهایی بر ۸، این تبدیل را انجام دهید. علاوه بر موارد ذکر شده، Ping ارتباط اینترنتی شما نیز اندازه گیری خواهد شد.

برای دانلود این برنامه که با حجم ۵ مگابایت برای اندروید ۲.۳ یا بالاتر منتشر شده است می‌توانید از لینک های زیر استفاده کنید!

 

دانلود از گوگل استور 

 
نکته:‌ اگر با استفاده از کامپیوتر میخواهید این اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود کنید، این مطلب را حتما بخوانید!
اندازه گیری سرعت اینترنت با اپلیکیشن اندرویدی Internet Speed Test

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">