پرتاب نیزه در المپیک مجازی با بازی Throw 2 Rio! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

پرتاب نیزه در المپیک مجازی با بازی Throw 2 Rio!

Throw۲Rio یک بازی جذاب و ورزشی در رشته‌ی پرتاب نیزه است که به مناسبت مسابقات المپیک برای گوشی‌های اندروید و آی‌او‌اس منتشر شده است. با دنیا آی تی همراه باشید تا با این بازی جذاب و سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید!

المپیک ریو یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال ۲۰۱۶ میلادی به حساب می‌آید که به رسم هر دوره ورزشکاران گرد هم می‌آیند و در رشته‌های مختلف به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. مانند دوره‌های پیشین در این دوره نیز ورزشکاران ایرانی حضور پررنگی دارند که ما نیز مانند دیگر مردم ایران آرزوی موفقیت و افتخارآفرینی این عزیزان را در این مسابقات جهانی داریم. با شروع المپیک ریو بازار بازی‌های موبایلی و رایانه‌ای نیز داغ شده است و در این روزها شاهد ده‌ها بازی مختلف در رشته‌های مختلف ورزشی هستیم که هر کدام با هدف قرار دادن یکی از رشته‌های ورزشی در المپیک ریو، بازی‌های ساده و حتی حرفه‌ای مختلفی را روانه‌ی بازار کرده‌اند. سازندگان بازی بسیار محبوب Timberman نیز بی‌کار ننشسته‌اند و دست به ساخت یک بازی جذاب در زمینه‌ی بازی‌های المپیک زده‌اند که نتیجه‌ی آن بازی به شدت جذاب و وابسته کننده‌ی Throw۲Rio است. 

شما در بازی Throw۲Rio که از گرافیک بسیار ساده اما جذابی برخوردار است در نقش ورزشکاری هستید که باید به او در پرتاب نیزه کمک کنید. تمامی کارها توسط هوش مصنوعی بازی انجام می‌شود و تنها وظیفه‌ی شما تعیین قدرت و زاویه‌ی پرتاب است. گرافیک و حتی گیم پلی بازی شاید در ابتدا ساده و نه چندان جذاب به نظر برسد اما احتمالا شما نیز مانند ما بعد از تجربه‌ی کوتاهی که در انجام بازی داشته باشید طرفدار بی‌چون و چرای آن خواهید شد و می‌توانید ساعت‌ها و حتی روزها با این بازی مشغول باشید. صداگذاری بازی نیز با وجود آنکه مانند گرافیک در سطح ساده‌ای قرار دارد اما حس خوبی را به کاربر القا می‌کند و از همین جهت می‌توان به آن نمره‌ی قابل قبول داد. رده بندی سنی این بازی نیز +۳ سال است و می‌توانید با خیالی آسوده آن را در اختیار کودکان خود نیز قرار دهید تا با محیط رنگارنگ بازی ساعات خوشی را برای آن‌ها رقم بزنید. این بازی با حجم ۱۳ مگابایت برای اندروید و ۴۰ مگابایت برای آی‌او‌اس منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی حداقل ۴.۱ اندروید و ۵ آی‌او‌اس نیاز خواهد داشت. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون Throw2Rio روی لینک های زیر کلیک کنید!

دانلود از پلی استور (برای اندروید)

دانلود از اپ استور (برای آیفون)

 منبع  زومیت 

 
نکته:‌ اگر با استفاده از کامپیوتر میخواهید این اپلیکیشن را از پلی استور دانلود کنید، این مطلب را حتما بخوانید!
پرتاب نیزه در المپیک مجازی با بازی Throw 2 Rio!

نظرات (۱)

مجله تفریحی برشتوک bereshtok.ir
merciii az site aliton
۲۱ مرداد ۹۵، ۱۲:۵۰
پاسخ توسط: ALireza Nouri24
خواهش میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">