۵ روش تغییر صدا هنگام مکالمه در اندروید :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

۵ روش تغییر صدا هنگام مکالمه در اندروید

۹۵/۰۵/۲۸
۱

در سالهای اخیر استفاده از ابزارها و برنامه های رایج برای تغییر صدا بین کاربران ایرانی رواج پیدا کرده است و متاسفانه اکثرا این ابزارها که با قیمتی ناچیز در فضاهای مجازی تبلیغات میشوند کارایی مناسبی ندارند. از این رو ما تصمیم گرفتیم بهترین اپلیکیشن و روش های تغییر صدا برای دستگاه های اندرویدی را به شما معرفی کنیم.

بهترین برنامه و روش های تغییر صدا گوشی و تبلت اندروید

امروز قصد داریم به صورت جامع ۵ اپلیکیشن برای تغییر صدا و نیز چندین نرم افزار برای تغییر صدا هنگام صحبت کردن را معرفی و آموزش دهیم. اکثر این اپلیکیشن ها رایگان بوده و نیازی نیست که شما برای استفاده از آنها هزینه ای پرداخت کنید و در صورتی که امکان خرید برنامه های پولی اندروید را ندارید میتوانید آنها را رایگان از سایت های دانلود اپ اندروید ایرانی دانلود و یا از روش آموزش کرک و باز کردن قفل برنامه و بازی های پولی اندروید استفاده کنید.

برنامه رایگان Best Voice Changer

برای تغییر صدا در اندروید اپ Best Voice Changer را می توانید به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن شاید پیشرفته ترین و بهترین اپ تغییر صدا در اندروید نباشد ولی در حال حاضر تنها اپ رایگان ، ساده و قابل دسترس است. از این رو هنوز هم در لیست بهترین اپ های تغییر صدا به چشم میخورد. حجم این برنامه ۳٫۹M بوده و تقریبا ۵۰۰ هزار بار از گوگل پلی دانلود شده است. در نگاه اول ممکن است رابط کاربری قدیمی آن کمی شما را دلسرد کند ولی در واقع چیزی از کارایی آن نمیکاهد.   این اپ انواع فیلترهای صوتی که شامل آپشن های مختلف است را در اختیار شما قرار میدهد و برخلاف اپ های دیگر شما میتوانید فیلتر صدای موردنظرتان را قبل از ضبط صدا گوش داده و انتخاب کنید یا اینکه میتوانید همان لحظه صدای خود را ضبط نمایید.

تغییر صدا با برنامه RoboVox Voice Changer Pro

یکی از بهترین اپ های تغییر صدا در اندروید ، برنامه RoboVox Voice Changer Pro می باشد که متاسفانه رایگان نبوده و برای استفاده از آن می بایست ۱٫۹۹ دلار هزینه پرداخت کنید. این برنامه توسط mikrosonic نوشته شده و تا حالا در گوگل پلی تقریبا ۵۰ هزاربار دانلود شده است. حجم این اپلیکیشن ۸٫۹M می باشد.   این اپ ۳۲ افکت برای تغییر صدا از راه های مختلف در اختیار شما قرار میدهد. از جمله افکت های محبوب موجود در این اپ میتوان به Chipmunk ، Helium و Darth Vader اشاره کرد. همچنین شما میتوانید modulation و pitch هر افکت را نیز تعیین کنید. این حالت باعث میشود به نسبت ویژگی هایی که این اپ در اختیار شما قرار میدهد خیلی هم گران نباشد.

برنامه تغییر صدا توسط Androbaby اپلیکیشن Voice Changer by Androbaby

یکی از برنامه های تغییر صدای قدیمی است اما هنوز هم کارایی خوبی دارد. این برنامه در گوگل پلی تقریبا ۱۰ میلیون بار دانلود شده است و حجم آن ۴٫۱M می باشد. قیمت این اپلیکیشن ۰٫۹۹ دلار است.     این اپ از موتور صدای fmod بهره میبرد و همان طور که در تصویر بالا میبینید لیستی از فیلترهای صدا را در اختیار شما قرار میدهد. یکی از ویژگی های این برنامه که شما را به خود علاقه مند خواهد کرد، معکوس کردن جملات شماست در واقع این اپ قادر خواهد بود آن چیزی که می گویید را برعکس کند و قابلیت خاص دیگر این برنامه این است که شما میتوانید مانند رادیوهای قدیمی ، صدای خود را به صدای دوران قدیمی مدرسه تبدیل کنید.

اپلیکیشن تغییر صدا توسط e3games

این اپ هم مانند دیگر برنامه های تغییر صدا از موتور صدای fmod بهره میبرد. شما میتوانید Voice Changer by e3games را از گوگل پلی دانلود کنید. قیمت این اپ ۰٫۹۹ دلار بوده و تا حالا تقریبا ۱۰ میلیون بار دانلود شده است. همچنین حجم این برنامه ۴٫۸M می باشد.     این اپ هم مانند برنامه Androbaby بوده و تفاوت خاصی نداشته و شما میتوانید از افکت ها برای تغییر صدا بهره مند شوید. تنها بخش جذاب این اپ استفاده از رنگ زرد در رابط کاربری اش است.

تغییر صدای برای کودکان و نوجوانان در اندروید برنامه Voice Changer for Kids

که برای استفاده کودکان و نوجوانان ایجاد شده است در واقع قابل استفاده برای عموم می باشد. حجم این اپ ۱۱M بوده و در گوگل پلی تقریبا ۵۰۰ هزاربار دانلود شده است. متاسفانه این اپ نیز پولی بوده و قیمت آن ۱٫۹۹ دلار می باشد.     این اپ هم مانند برنامه های قبلی که معرفی کردیم شامل افکت های محبوب تغییر صدا می باشد. این اپ به دلیل استفاده از دکمه های بزرگ در رابط کاربری اش استفاده برای کاربران را آسان نموده است و یکی از معدود اپ های تغییر صدا می باشد که از Material Design استفاده کرده است.

تغییر صدا هنگام صحبت کردن در اندروید

امروزه در فضاهای مجازی و وب سایت ها ، نرم افزارها و ابزارهای زیادی برای تغییر صدا هنگام مکالمه در اندروید تبلیغات می شوند و با قیمت کمی در دسترس هستند. ولی اکثرا این برنامه ها فیک و تقلبی بوده یا تنها چند ثانیه فرصت تغییر صدا را به کاربر میدهند ، اگر شما به دنبال روشی قطعی و مطمئن تغییر صدا در حین تماس با گوشی میباشید میتوانید موبایل خود را از طریق کابل یا وای فای به کامپیوتر وصل کرده و از نرم افزارهای تغییر صدا استفاده کنید. ما در زیر چند نمونه از نرم افزارهای تغییر صدا را به شما معرفی میکنیم.  

 Fake Voice

یکی از نرم افزارهای تغییر صدا می باشد که به شما اجازه میدهد صدای خود را از زن به مرد و یا از مرد به زن تغییر دهید. همچنین میتوانید صدای خود را به ربات و یا هرچیز دیگری تبدیل کنید. این نرم افزار قابل استفاده در تمامی نسخه های ویندوز است و شما میتوانید با نصب این برنامه و اتصال گوشی خود به کامپیوتر از این نرم افزار برای تغییر صدای خود استفاده نمایید.

Free Voice Changer 

نرم افزار ساده و آسان تغییر صدا برای ویندوز است. شما میتوانید به راحتی voice pitch و یا سرعت صدای خود را تنظیم کنید. شما همچنین میتوانید فایل صوتی با فرمت های WAV, MP3 یا WMA را در نرم افزار وارد کنید و نهایتا بعد از اعمال تغییرات لازم فایل صوتی تان را در قالب فرمت WAV ذخیره کنید.

Voxal Voice Changer

 یک نرم افزار رایگان دیگر برای تغییر صدا در ویندوز می باشد که به شما اجازه میدهد از افکت های تعریف شده در برنامه برای تغییر صدای خود بهره ببرید. شما میتوانید به صورت همزمان در مکالمه ، این افکت ها را بر روی صدای خود اعمال کنید و یا میتوانید قبل از اعمال نتیجه را مشاهده کنید. این برنامه ساده و کاربرپسند بوده و فضای زیادی در هارد شما اشغال نمیکند. برای تغییر صدا در حین مکالمه فقط کافیست تماس تلفنی خود را از گوشی اندرویدی توسط اپ هایی مثل AirDroid و.. به کامپیوتر منتقل و از طریق میکروفون کامپیوتر یا لپ تاپ که فیلتر های صدا بر روی آن اعمال شده است با شخص مقابل صحبت کنید.

با تشکر.اگر از این مطلب راضی بودید با رای دادن بعه آن آنرا محبوب کنید...

توجه:  این مطلب صرفا جهت معرفی بوده و در صورتی که هرکدام از اپ های بالا را خواستید با بیان کردن در بخش نظرات لینک دانلود آن قرار داده میشود.یا میتوانید با سرچ در گوگل آنرا پیدا و دانلود کنید.

 

۵ روش تغییر صدا هنگام مکالمه در اندروید

نظرات (۱)

توئیکس | Twiix
بهتر بود خودتون آپلود میکردید میذاشتید ولی به هر حال مطلب مفیدی بود ✌ ممنون
۲۹ مرداد ۹۵، ۱۱:۳۸
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سپاس از نظرتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">