ShareX | اشتراک گذاری آسان عکس ها :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

ShareX | اشتراک گذاری آسان عکس ها

۹۵/۰۸/۲۱
۲

نرم افزار ShareX | این نرم افزار اوپن سورس ( open source ) به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از محیط سیستم عامل ویندوز اسکرین شات هایی را در کلیپ بورد و یا هارد دیسک و یا 40 نوع آپلودسنتر نظیر Imgur, Flickr ImageShack, TinyPic, Dropbox و… نگهداری کنید. از امکانات جانبی این نرم افزار می توان به کوتاه کردن لینک ها , کشیدن و رها کردن , ایجاد بارکد , تعویض DNS و ... اشاره کرد .


قابلیت های کلیدی ShareX :

  • افزودن افکت بر روی عکس
  • افزودن واترمارک روی عکس
  • تعویض DNS و کشیدن و رها کردن
  • پرینت کردن تصویر و کوچک کردن عکس
  • ایجاد QR code و امکان تویت کردن عکس ها

 دانلود از سایت سازنده 

 

ShareX | اشتراک گذاری آسان عکس ها

نظرات (۲)

مکاترونیک خودرو
منم مشکل النازخانوموداشتم که رفع شد
۲۳ آبان ۹۵، ۲۲:۴۶
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
با همون روش که من گفتم؟
الناز محمدی
سلام خسته نباشید 
من یه مشکل بزرگ دارم اونم اینه ک نمیتونم وارد سایت بیان و وبلاگم بشم یعنی اینکه تا فیلتر شکن نداشته باشم وارد پنل و وبلاگم نمیتونم بشم لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم من نمیتونم به فیلترشکن دستیابی داشته باشم همیشه 
در ضمن گوشیمو فلش کردم درست شد اما نام کاربری و رمز ورود رو ک زدم بازم این مشکل برام پیش امد لطفا راهنمایی کنید
۲۳ آبان ۹۵، ۱۳:۱۰
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
تا حالا همچین مشکلی برام پیش نیومده ولی شما یه بار cached و cookies رو پاک کنید شاید درست شد!
برای اینکار اگه از مرورگر کروم در کامپیوتر استفاده می‌کنید:
  1. کلید های Ctrl+H رو فشار بدین و یا این آدرس را در مرورگر کروم خوتون کپی کنید: chrome://settings/clearBrowserData
  2. در صفحه بازشده تیک همه ی گزینه ها به جز Password فعال کنید.
  3. سپس از گزینه مربوط به Obliterate the following items from ،گزینه آخر یعنی the beginning of time رو انتخاب کنید.
  4. حالا بر روی Clear browsing data کلیک کنید.
• در بقیه مرورگر ها هم تقریبا مشابه همین هست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">