اینستاگرام چندین میلیون حساب کاربری جعلی را حذف کرد! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

اینستاگرام چندین میلیون حساب کاربری جعلی را حذف کرد!

۹۳/۰۹/۳۰
۰

همه ما می‌دانیم که حساب‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی و بخصوص اینستاگرام وجود دارند اما از میزان و تعداد آن‌ها با خبر نیستیم. در این خصوص فیس‌بوک که صاحب شبکه به اشتراک گذاری تصاویر اینستاگرام است در روز‌های گذشته چندین میلیون حساب کاربری جعلی را حذف کرده است.

منابع آگاه به نیویورک تایمز گفته‌اند که در حال حاضر این حساب‌های کاربری غیرفعال شده‌اند و به‌زودی درباره آن‌ها تصمیم گیری خواهد شد که اگر جعلی باشند حذف شوند.

CEO-Instagram-Kevin-Systrom-630x450

احتمالا شما هم این روز‌ها با موضوعی مثل خرید فالور و… مواجه شده‌اید. گاهی برخی افراد با خرید فالور میزان دنبال کننده‌های حساب خود را افزایش می‌دهند که در اکثر مواقع مقداری از این میزان فالور جعلی هستند. سخنگوی اینستاگرام می‌گوید همه ما می‌خواهیم بدانیم که افرادی که حساب ما را دنبال می‌کنند در حقیقت وجود دارند و جعلی نیستند.

البته این موضع برای برخی از صفحات و حساب‌ها چندان مورد رضایت نبوده است، زیرا با غیر فعال شدن حساب‌های جعلی میزان فالور‌های برخی صفحات به میزان زیادی کاهش یافته است. برای مثال فالور‌های جاستین بیبر، کیم کارداشیان و صفحاتی نظیر NBA و شرکت نایک به میزان چشم گیری کاهش یافته است.

اقدام اخیر اینستاگرام باعث می‌شود تا افراد کمتر با حساب‌های جعلی رو به رو شوند و ارزش این شبکه اجتماعی نیز افزایش یابد. احتمالا شما نیز تاکنون صفحات جعلی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کرده‌اید.

اینستاگرام چندین میلیون حساب کاربری جعلی را حذف کرد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">