10 تا از بهترین برنامه‌ها برای بلاک تماس و پیامک در اندروید :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

10 تا از بهترین برنامه‌ها برای بلاک تماس و پیامک در اندروید

۹۳/۱۰/۰۷
۰

همه ما کسانی را داریم که اصلا دلمان نمی‌خواهد از آن‌ها تماسی داشته باشیم. بهترین راهی که این طور موقع‌ها به ذهن می‌رسد، این است که بتوانیم به طریقی شماره این افراد را بلاک کنیم، اما تمام هندست‌ها قابلیت بلاک شماره‌ای خاص را ندارند و برای این منظور بهتر است سراغ برنامه‌های شخص ثالث برویم. در مطلب زیر با 10  تا از  بهترین برنامه‌های بلاک شماره تلفن و البته در برخی از آن‌ها بلاک پیام متنی آشنا می‌شوید.

دانلود در ادامه مطلب ...


Calls Blacklist – Call Blocker

Screenshot-2014-12-26-11.40.02

یک بلاک کننده تماس و فیلتر پیام. این برنامه قدرت بلاک تماس و پیام‌های متنی را داشته و به کاربر امکان مدیریت لیست سیاه را می‌دهد. سبک است و زیاد باتری مصرف نمی‌کند. بعلاوه امکان اضافه کردن شماره به صورت دستی در فهرست شماره‌های ناخواسته هم وجود دارد. دانلود در ادامه مطلب...

لینک دانلود از گوگل پلی


Call Blocker Free – Blacklist

Screenshot-2014-12-26-11.41.56

این برنامه می‌تواند به شما یک زندگی سرشار از آرامش را با بلاک کردن تماسها و پیام‌های ناخواسته هدیه دهد.
کاربر می‌تواند تاریخچه تماس‌های بلاک شده را در فهرست اطلاعات مربوطه مشاهده کند، بدون آنکه نگران از دست دادن پیام یا تماس مهمی باشد.

لینک دانلود از گوگل پلی


Call Blocker

Screenshot-2014-12-26-11.42.49

دیگر نیازی نیست نگران تماس‌ها و پیام‌های آزاردهنده باشید. این برنامه یک نسخه کامل شامل بلاک کننده تماس، لیست سیاه و لیست سفید است.

لینک دانلود از گوگل پلی


Blacklist Plus

Screenshot-2014-12-26-11.43.42

Blacklist Plus به کاربر امکان اضافه کردن چندین شماره تلفن به لیست تماسهای ناخواسته را می‌دهد.

لینک دانلود از گوگل پلی


Mr. Number

Screenshot-2014-12-26-11.44.42

Mr. Number نام یک برنامه دیگر است که جلوی برقراری تماسهای ناخواسته را می‌گیرد، اسپم‌ها را شناسایی کرده و آنها را متوقف می‌کند، تماسها و پیامهای متنی از یک فرد، تمام شماره‌های یک کد منطقه یا یک کشور را اگر بخواهید بلاک می‌کند، اجازه سو استفاده بازاریابان از راه دور را نمی‌دهد، تماسهایی با شماره نامشخص را شناسایی کرده و آنها را متوقف می‌کند یا به صندوق صوتی می‌فرستد و تماسها و پیام‌های اسپم را به دیگر کاربران هم اطلاع می‌دهد.

لینک دانلود از گوگل پلی


Truecaller

Screenshot-2014-12-26-11.45.38

Truecaller  یک برنامه جایگزین برنامه کانتکت گوشی است. این برنامه هوشمندتر و مفیدتر از برنامه پیش فرض کانتک بوده و می‌توانید در آن به جستجو، شناسایی شماره‌های ناشناس، بلاک تماسها و شخصی کردن کانتکتها بر اساس زمان و مکان بپردازید.

لینک دانلود از گوگل پلی


Block SMS And Call

Screenshot-2014-12-26-11.46.42

یک برنامه دیگر که تمام ویژگی‌هایی را که از یک بلاک کننده تماس و پیام می‌خواهید دارد و ارائه می‌دهد. در ضمن امکان رویت تاریخچه بلاک‌ها هم وجود دارد.

لینک دانلود از گوگل پلی


Extreme Call Blocker

Screenshot-2014-12-26-11.47.53

یک بلاکر دیگر با نام Extreme Call Blocker که امکان قرار دادن رمز عبور، بک آپ گرفتن یا ری استور کردن کانتکتها را می‌دهد.  اینگونه است که دیگر هیچ شماره تلفنی را از دست نخواهید داد.

لینک دانلود از گوگل پلی


Root Call Blocker

Screenshot-2014-12-26-11.48.50

Root Call Blocker همانطور که از نامش پیداست یک برنامه مسدود کردن تماس برای دستگاه‌های روت شده است. با این برنامه دزدان و اسپمرها 100 درصد کنترل شده و این برنامه روی آبنبات چوبی هم کار می‌کند.

لینک دانلود از گوگل پلی


Master Call Blocke

Screenshot-2014-12-26-11.51.09

هر چیزی را که بخواهید می‌توانید با Master Call Blocke بدون اینکه هیچ تبلیغی مزاحمتان شود انجام دهید. دیگر نیازی نیست که نگران هیچ تماس مزاحمی باشید.

لینک دانلود از گوگل پلی

 

10 تا از بهترین برنامه‌ها برای بلاک تماس و پیامک در اندروید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">