گوگل کروم سریع‌تر خواهد شد :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

گوگل کروم سریع‌تر خواهد شد

۹۴/۱۱/۰۴
۲

itresan-10 (20)

اگر شما طرفدار مرورگر گوگل کروم هستید ولی معتقدید که این مرورگر، صفحات وب را با سرعت کافی باز نمی‌کند، امروز روز شانس شما است زیرا گوگل به‌تازگی برنامه‌ای را ارایه کرده که بر اساس آن می‌توان سرعت بارگذاری صفحات وب با کمک این مرورگر را افزایش داد.

گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که الگوریتم جدیدی برای فشرده‌سازی داده‌ها استفاده خواهد کرد که موجب خواهد شد تا صفحات وب به میزان 25 درصد با فشردگی روبرو شده و به همین دلیل نیز سریع‌تر اجرا شوند. این الگوریتم ویژه، بروتلی (Brotli) نام دارد و قرار است تا به‌زودی جایگزین الگوریتم فعلی کروم که زوپفلی (Zopfli) نام دارد، بشود.

ممکن است شما نیز با من موافق باشید که گوگل در انتخاب نام برای این دست از ابزارها بسیار افتضاح عمل می‌کند ولی مهم‌ترین چیز عملکرد این سیستم است که باید بهینه و نیرومند باشد. درمجموع گفته می‌شود که این الگوریتم جدید قرار است تا سرعت اجرای کدهای اچ‌تی‌ام‌ال، CSS و جاوا اسکریپت را به میزان 25 تا 75 درصد نسبت به زوپفلی بهبود بخشد.

گوگل اعلام کرده که استفاده از بروتلی برای تلفن‌های همراه نیز بهینه خواهد بود و مصرف باتری آن‌ها را به‌صورت کاملا محسوسی بهینه‌سازی خواهد کرد. بر اساس گزارش‌ها به‌زودی شاهد حضور بروتلی بر روی تمامی نسخه‌های مرورگر کروم خواهیم بود ولی هنوز تاریخ دقیقی برای این امر معین نشده است.

گوگل کروم سریع‌تر خواهد شد

نظرات (۲)

شیکسون (^_^)
ببینیم و تعریف کنیم :)
خوبه امیدوار شدیم بهش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">