معرفی ۶ اپلیکیشن‌ کاربردی برای طراحان :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

معرفی ۶ اپلیکیشن‌ کاربردی برای طراحان

6 Applications

 

این روزها اپلیکیشن‌های زیادی برای طراحی به بازار عرضه شده اند که می‌توانند در مواقع لزوم برای ثبت ایده و یا اسکچ‌ های سریع به کمک طراحان بیایند. بعضی از آنها برای یادداشت برداری و بعضی برای مدلسازی و حتی ضبط اطلاعات کاربرد دارند که برای ذهن کنجکاو  و البته فعال طراحان دستیارهای مناسبی محسوب می‌شوند. در ادامه ۶ اپلیکیشن‌ کارآمد برای دیزاینرها را معرفی و بررسی می‌کنیم...

۱– اپلیکیشن Sketchbook pro

ScetchBook Pro

Sketchbook  یک اپلیکیشن‌ طراحی است که می‌تواند در انجام کارها از مراحل ساده همچون اسکچ زدن سریع  تا مراحل تکمیلی مانند اضافه کردن لایه‌ها و استفاده از براش کمکتان کند. هرچند نسخه رایگان این ابزار به اندازه نسخه حرفه ای‌ اش کامل نیست اما برای طراحانی که می‌خواهند در هر لحظه و هرجا که ایده ای به ذهنشان رسید آن را به تصویر بکشند مناسب است.

دریافت: از iTunes – از Google store

*****

۲– اپلیکیشن Google Keep – notes and lists

Google Keeps

به وسیله Google Keep می‌توانید آنچه در ذهنتان می‌گذرد را در لحظه ثبت کنید و یادآوری آن در زمان و موقعیت مناسب را به اپلیکیشن‌ بسپارید. هنگام راه رفتن یا رانندگی کردن در مورد ایده‌ها و افکار خود صحبت کنید، Google Keep آنها را برایتان به نوشته تبدیل می کند. از پوستر، منو یا اسناد عکس بگیرید تا نسخه اصلی آن را برایتان سرچ کند. امکان به اشتراک گذاشتن تمامی یادداشت‌ هایتان با دوستان و آشنایان نیز وجود دارد.

دریافت: از iTunes – از Google store

*****

۳– اپلیکیشن iF DESIGN

IF DESIGN

iF DESIGN نامی آشنا برای طراحان و مرجعی معتبر و راهنمایی مناسب در ارتباط با طراحی محصول، بسته بندی، دکوراسیون و غیره است که اپلیکیشن خود را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. با دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از کلکسیون طرح‌ های برنده شده در دسته بندی‌ های مختلف مسابقات iF ایده گرفته و از اخبار و تاریخ رویدادها آگاه شوید. علاوه بر این می‌ توانید به تصاویر باکیفیت و مقالات کامل در زمینه‌ های مختلف و آرشیو سایت نیز دسترسی داشته باشید.

دریافت: از iTunes – از Google store

 

*****

۴– اپلیکیشن Materials & Processes

Materials And Processes

این ابزار اطلاعاتی در مورد مواد و متریال از جمله پلاستیک، فلز، چوب و نحوه کاربرد آنها در صنایع را در قالب یک اپلیکیشن ارائه می‌دهد. به گفته برنامه نویس متریال & پراسس، این ابزار همچنان در حال توسعه و تکمیل است و در بروزرسانی‌های بعدی کامل‌تر می‌شود. اما برای شروع  یادگیری دانشجویان و دانش آموزان به اندازه کافی مطالب مفید و جالب دارد.

دریافت: از Google store

*****

۵– اپلیکیشن PPT and Whiteboard Sharing

Whiteboard Sharing

شرکت mightymeeting روشی مناسب برای اشتراک گذاری فایل‌های ارائه مطلب در کلاس درس، اتاق کنفرانس و جلسات آنلاین طراحی کرده است. از طریق این ابزار می‌توانید فایل‌های پاورپوینت و یا پی دی اف را در فضایی خصوصی و امن ذخیره کرده و در مواقع لزوم، حتی در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید آنها را از طریق گوشی یا تبلت اندرویدی خود دانلود نمایید.

همچنین می‌توانید بین اسلایدها و مطالب حرکت کرده و کنار آنها حاشیه نویسی کنید. این اپلیکیشن قابلیت تبدیل شدن به یک وایت برد تعاملی برای کشیدن جداول، نمودار و فرمول‌های ریاضی را نیزدارد.

دریافت: از iTunes – از Google store

*****

۶– اپلیکیشن SubDivFormer

SubDivFormer

در طراحی محصولات، مدلسازی نقش مهم و اساسی دارد، اما در بعضی شرایط استفاده از نرم افزارهای حرفه ای به هر دلیل مقدور نیست. ASCON اپلیکیشن جالبی برای این منظور طراحی کرده است که برای کار کردن با آن نیاز نیست مدلساز حرفه‌ای باشید و یا با نرم افزار‌های حجیم کار کنید. فرقی نمی‌کند مهندس باشید یا طراح، در هرصورت SubDivFormer انتخاب مناسبی برای مدلسازی هدایای کوچکی است که می‌توانید برای کودکان، دوستان و آشنایان خود طراحی کنید و فایل آن را برای ساخت به پرینتر سه بعدی انتقال دهید.

دریافت: از iTunes – از Google Store

 

 نکته:اگر میخواهید با استفاده از کامپیوتر از گوگل پلی این نرم افزار را دانلود کنید،حتما این مطلب را بخوانید!

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید! نظرات خود را از بخش ارسال نظر پایین صفحه برای ما بفرستید!

معرفی ۶ اپلیکیشن‌ کاربردی برای طراحان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">