خواسته های وزیر ارتباطات در سال 98 چیست؟ :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

خواسته های وزیر ارتباطات در سال 98 چیست؟

۹۷/۱۲/۲۷
۰

تصویر وزیر ارتباطات

خواسته های وزیر ارتباطات در سال 98 چیست؟

در حال سپری کردن آخرین روزهای سال 97 هستیم و چند روز دیگر به‌طور رسمی سال 98 آغاز خواهد شد. محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در حساب توئیتر خود به پیشواز نوروز 98 رفته و خواسته‌های خود آنچه که دوست دارد در این سال اتفاق بیفتد را اعلام کرد. جهرمی در یک رشته توئیت که شامل هفت خواسته خود می‌شد، گفت:

1. اشتغال‌زایی

طرحی برای ایجاد زیرساخت ده‌ها هزار شغل آماده کردیم. با آموزش، کمک‌های بیمه‌ای‌ ومالیاتی و پیش‌خرید محصولات ایرانی روستایی قرار است کارهای بزرگی انجام دهیم. البته امیدوارم در زمینه بودجه کمک کنند و درگیر بوروکراسی‌ها نشویم.

2. مهم حق‌الناس است!

سرعت و‌کیفیت بالا و ارزان حق شماست. به‌جای شما رأی ندهند و نظرشما تغییر نکند حق شماست. حفاظت از حریم‌شخصی و امنیت شما، نبود پیامک‌مزاحم وبرخورد با کلاهبرداری‌ها حق شماست. گزارش به مردم بدهیم و بر ما نظارت کنید حق شماست. این روند در سال بعد ادامه خواهد یافت.

3. گسترش دسترسی‌همگانی

سال 97 به لطف خدا پربرکت بود. در شهرها فیبرنوری تا خانه ارائه شد و تعداد روستاهای دارای دسترسی به 4G افزایش100 درصدی داشتند که موجب مهاجرت‌ معکوس و رونق اقتصادی برای آنها مانند کلپورگان و دَرَک می‌شود. اگرچه تحریم‌ها مانع جدی هستند اما اراده ما محکم‌تر است.

4. شفاف‌سازی برای شما

اژدهای هفت سر و اختاپوس فساد با اجرای دولت‌الکترونیکی نابود خواهند شد. با اجرای کارت سوخت بانکی و رجیستری موبایل، مانع هزاران میلیارد تومان رانت شدیم. دفترچه بیمه وسلامت الکترونیکی مهمترین برنامه این حوزه در 98 خواهد بود. اما نیاز است بقیه هم همکاری کنند.

5. پیشرفت صنعت‌فضایی

ماهواره‌های بسیاری در حال ساخت هستند که برای حل مسائل زیست‌محیطی و بلاهای طبیعی مطابق آخرین فناوری‌ها طراحی شده‌اند. در صف انتظار قرارگیری در مدار هستند برای غرور ملی، ارسال پیام‌دوستی ایرانیان به جهان و باز هم خبرخوب.

6. محتوای سالم، جامعه سالم

زمانی که دیگران بی‌خیالند و به تخریب مشغولند، انصاف است دست روی دست بگذاریم؟ کودک‌آنلاین و حمایت از تولیدکنندگان محتوای داخلی را ادامه خواهیم داد تا خانواده و نسل آینده سالم و پرنشاطی داشته باشیم.

7. آینده‌روشن متعلق به شماست

 جوان‌گرایی به کشور، انگیزه و شجاعت تزریق می‌کند. انتصاب +300 مدیر جوان وافزایش 30٪ مدیریت بانوان را کافی نمی‌دانیم و باید در سال آینده بسیار بیشتر شود. کلید راهگشای اقتصاد در دستان کسب‌وکارهای نوپاست. به یاری خدا سال بعد، سال موفقیت آن‌ها خواهد بود.

به‌نظر شما کدامیک از دوست‌داشته‌های وزیر ارتباطات در سال 98 محقق خواهد شد و کدامیک به سال‌های آینده موکول می‌شود؟

 

منبع: سخت‌افزار مگ

 

خواسته های وزیر ارتباطات در سال 98 چیست؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">