نسخه رسمی ویندوز 10 را دانلود کنید :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

نسخه رسمی ویندوز 10 را دانلود کنید

۹۴/۰۵/۰۷
۱

خره، پس از انتظار فراوان، مایکروسافت نسخه رسمی ویندوز 10 خود را، همان‌طور که وعده داده بود، امروز (29 ژوئیه) منتشر کرد. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که ترجیح می‌دهند، به‌جای آپگرید کردن، ویندوز 10 را از ابتدا نصب کنند، می‌توانید فایل ISO مربوط به نسخه‌های Home یا Pro را دانلود و نصب کنید.

کاربرانی که می‌خواهند این سیستم‌ عامل را از طریق به‌روزرسانی دریافت کنند باید کمی صبر کنند. ویندوز اینسایدرها اولین گروهی‌اند که می‌توانند به‌روزرسانی ویندوز 10 را دریافت کنند و پس از آن نیز کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز (ویندوز 7 و ویندوز 8) می‌توانند به‌رایگان سیستم عامل دستگاهشان را به ویندوز 10 آپگرید کنند. به‌روزرسانی ویندوز 10 از هم‌اکنون برای کاربران آغاز شده و به‌زودی به دست همه کاربران می‌رسد.

 

 

برای این کار تنها به 4 گیگابایت حافظه فلش یا DVD نیاز دارید و البته اتصال به اینترنت. پس از دانلود فایل‌ها و کپی کردن آنها می‌توانید با نصب ویندوز 10 از آخرین نسخه این سیستم عامل محبوب لذت ببرید. البته بهتر است ابتدا به نیازمندی‌های سیستم برای نصب ویندوز نیز نگاهی بیندازید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

کارشناسان معتقدند 29 ژوئیه پرترافیک‌ترین روز تاریخ اینترنت خواهد بود، زیرا این بار بزرگ‌ترین غول نرم‌افزاری جهان، مایکروسافت، آخرین نسخه سیستم عاملش را به‌رایگان در اختیار بسیاری از کاربران قرار داده است؛ سیستم‌عاملی که نسخه‌های مختلف آن بیش از 80 درصد از کامپیوتر‌های شخصی را در اختیار دارد و کماکان بدون رقیب یکه‌تازی می‌کند.

ویندوز 10 را از این لینک دانلود کنید

نسخه رسمی ویندوز 10 را دانلود کنید

نظرات (۱)

امید ابراهیمی
سلام داداش من که لینکهارو اماده دانلود کردم

واقعا ویندوز یعنی ویندوز 10 
۸ مرداد ۹۴، ۱۵:۰۳
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام داش
دقیقا همینطوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">