دیجی کالا، استارتاپ ایرانی :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

دیجی کالا، استارتاپ ایرانی

۹۴/۰۶/۰۷
۲

دیجی کالا نام سایتی در زمینه تجارت الکترونیک است که به فروش آنلاین محصولات دیجیتالی می پردازد. دیجی کالا به طور میانگین روزانه بیش از 400هزار بازدیدکننده دارد. دیجی کالا در سال 1384 توسط...

دیجی کالا نام سایتی در زمینه تجارت الکترونیک است که به فروش آنلاین محصولات دیجیتالی می پردازد. دیجی کالا به طور میانگین روزانه بیش از 400هزار بازدیدکننده دارد. دیجی کالا در سال 1384 توسط حمید و سعید محمدی که هر دو عکاسی دیجیتال را پیگیری می کردند پایه گذاری شد. درواقع این دو برادر پس از جستجو در اینترنت درباره دوربین ها و خرید دوربین عکاسی، متوجه دست دوم بودن لنز دوربین شدند و همین تجربه جرقه ای برای ایجاد استارتاپ کارآفرینی دیجی کالا گردید.

این سایت  با دو محصول دوربین عکاسی و موبایل در زمینه نقد و بررسی و فروش، شروع به فعالیت نمود. بعدها لپ تاپ هم به محصولات سایت اضافه گردید و اکنون دیجی کالا در زمینه فروش کلیه محصولات دیجیتالی فعالیت می کند. این سایت تنها ویترینی برای فروش نیست، تحلیل بی طرفانه محصولات و مکان مقایسه آنها از برتری های دیجی کالا نسبت به روش خرید سنتی می باشد.

بر اساس گزارش مجلهٔ اکونومیستدر سال ۲۰۱۴ این وب‌گاه با سرمایهٔ ۱۵۰ میلیون دلار در رتبهٔ اول شرکت‌های اینترنتی ایران قرار دارد. طبق گزارش واشنگتن پستدر سال ۱۳۹۳ (۲۰۱۴ میلادی) این وبگاه روزانه ۳٬۰۰۰ درخواست خرید دارد و در ۱۶ شهر مهم ایران برای پخش محصولاتش شعبه دارد. این شرکت که ابتدا با 5 کارمند شروع به فعالیت نمود، در سال ۱۳۹۳ ، 450 کارمند داشته و تحویل محصولات به مشتریان را کارمندان شرکت به عهده می‌گیرند. از افتخارات داخلی این سایت برگزیده شدن در چندین دوره جشنواره وب ایران می باشدو در سطح بین المللی دیجی کالا، در جمع 10 قهرمان کارآفرین دنیا در کنگره جهانی کارآفرینی سال 2014 مسکو قرار گرفت. حمید محمدی مدیر جوان دیجی کالا که فارغ التحصیل رشته MBA می باشد تحقیقات و پایش بازار در کنار ارزش آفرینی مداوم برای مشتری را از عوامل موفقیت این سایت عنوان کرده است.

 

 

دانلود نرم افزار دیجی کالا

دیجی کالا، استارتاپ ایرانی

نظرات (۲)

امید ابراهیمی
بهتری شرکت خرید کالای دیجیتال اصلا دیجیتال که هیچ همه چیز داره این شرکت واقنا بهترینن
یادش بخیر از 2سال پیش تا الان 2 لپتاب برا منو برادرم با یک مودم تو این شرکت خرید کردیم واقعا کالاهاشون به درد میخوره 
موفقو موئید باشن
۷ شهریور ۹۴، ۱۸:۳۱
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
ممنون داداش امید ...
وبسایت دیجی کالا واقعا از همه لحاظ عالیه.
ممنون.
لطفا از وبسایت پکیج زمینی بازدید کنید.
۷ شهریور ۹۴، ۱۵:۰۰
پاسخ توسط: ALireza Nouri24
ممنون از نظرتون .چشم حتما دیدن میکنیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">