ساحل مخفی و جذاب در جزیره ماریتا - مکزیک :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

ساحل مخفی و جذاب در جزیره ماریتا - مکزیک

۹۴/۰۸/۰۵
۰

یکی از جاذبه های عجیب و جالب طبیعی است که کمتر کسی از آن اطلاع دارد. این ساحل که تقریبا ده ها متر دور تر از ساحل اصلی قرار گرفته یک مکان دنج برای تفریح به شمار می آید.

مجمع الجزایر ماریتا آیلندز در پورتو والارتا مکزیک قرار دارد و قرن‌ها پیش به واسطه فعالیت‌های آتشفشانی این ساحل جالب و دیدنی شکل گرفته است و بصورت ساحلی سقف دار و مخفی  می باشد.

دیواره های این ساحل بعنوان موج شکن عمل می کنند.درون چاله ای قرار گرفته وبر روی سطح زمین قرار ندارد.این ساحل مخفی با تونلی به دریا ارتباط پیدا می کندوبه اقیانوس آرام متصل می شودو گردشگران باید از این تونل شنا کنند و به داخل این ساحل بیایند.

البته لازم به ذکر است که عمق این تونل زیاد نیست که احتیاجی به وسایل مجهز شنا باشد.ت این جزیر ه خالی از سکنه است  و گردشگران تنها با استفاده از قایق‌های مجاز می توانند شاهد شگفتی‌های طبیعی این منطقه باشند.

 جالب است که بدانید ایرانیان مقیم قاره آمریکا و کانادا معمولا برای اینکه پول مازاد بر نیاز خود را صرف مالیات نکنند به تفریح در مکانهای جذاب مکزیک روی آورده اند. این ساحل یکی از این مکانهاست.

دولت مکزیک در اوایل دهه 1900 میلادی با توجه به خالی از سکنه بودن ماریتا آیلندز از این منطقه برای انجام آزمایش‌ها و مانورهای نظامی استفاده می کرد. پس از سال‌ها پژوهش و تلاش‌های صورت گرفته در راستای حفاظت قانونی از این مجمع الجزایر، تیمی از دانشمندان به رهبری "ژاک کوستو"، مقام‌های مکزیکی را متقاعد کردند تا ماریتا آیلندز را یک منطقه حفاظت شده در برابر ماهیگیری، شکار و دیگر فعالیت‌های مخرب انسان اعلام کنند.

 

ساحل مخفی و جذاب در جزیره ماریتا - مکزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">