دانلود Software Data Cable 4.5 Ad-Free :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

دانلود Software Data Cable 4.5 Ad-Free

۹۳/۱۰/۱۲
۰

نسخه کرک شده و بدون تبلیغات و بدون نیاز به اینترنت

با قابلیت نمایش و انتقال فایل به مموری داخلی + مموری کارت

  پیشنهاد ویژه  

Software Data Cable از سری نرم افزار های عالی و بسیار پرکاربرد به منظور انتقال سریع انواع و اقسام فایل به گوشی اندرویدی شماست . این نرم افزار از درگاه وایرلس به منظور انتقال فایل ها استفاده می کند و می توانیم به جرات بگوییم بهترین نرم افزار در نوع و سبک خودش است که جدیدترین نسخه فول آنلاک آن را خدمت کاربران معرفی می کنیم .

Software Data Cable 4.5

توسط این نرم افزار قادرید انواع عکس ، موزیک ، ویدیو ، فایل apk و دیتای بازی ها و برنامه ها و اصلا هر آنچه که به ذهن شما خطور کند را از کامپیوتر به گوشی اندرویدی خود با بالاترین سرعت ممکن انتقال دهید . کار با نرم افزار نیز آن قدر ساده و لذت بخش و روان است که احتمالا شما هم به جمع طرفداران ۵ میلیونی این نرم افزار خواهید پیوست .

 

آموزش استفاده از نرم افزار به دو صورت : ( پیشنهاد و توصیه ما استفاده از روش دوم )

۱- هم گوشی و کامپیوتر خود را به یک مودم وایرلس متصل کنید ( اینترنت نیازی نیست و از حجم اینترنت شما هم استفاده ای نخواهد شد )

نرم افزار را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید Start Service را زده ، یک آدرس ip مانند به شما داده می شود ، این آدرس را در مرورگر خود وارد کنید ( به هیچ فیل-تر شکنی متصل نباشید )

۲- نرم افزار را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید Start Service را زده ، یک آدرس ip مانند به شما داده می شود . در ویندوز ۷ و ۸ به My Computer بروید ، در صفحه اصلی My Computer بر روی یک قسمت خالی کلیک راست کنید و گزینه add a network location را انتخاب کرده و آدرس ip مانندی که نرم افزار به شما داده است را در این قسمت عینا و بدون کمی و کاستی وارد کنید . یک درایو جدید در My Compuer شما ساخته خواهد شد که محتویات گوشی اندرویدی شماست!

 

لینک های دانلود:
  • حجم فایل: 2.57 مگابایت
  • نیازمند اندروید: 2.1+
  • منبع و رمز فایل فشرده: www.apktops.ir
دانلود Software Data Cable 4.5 Ad-Free

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">