با این اپلیکیشن می‌توانید هر روز یک اپ پولی را رایگان نصب کنید! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

با این اپلیکیشن می‌توانید هر روز یک اپ پولی را رایگان نصب کنید!

۹۴/۱۱/۱۷
۱

promo codes

بی‌شک بیشترین دلیل پیشرفت و محبوبیت اسمارت‌ فون‌ها را می‌توان اپلیکیشن‌ها دانست! در دنیای گوشی‌های هوشمند برای هر نوع کاری که فکرش را بکنید، اپلیکیشنی وجود دارد. اما همه این اپ‌ها رایگان نیستند، بعضی خریدنی هستند و برخی با پرداخت درون برنامه‌ای!

اما امروز می‌خواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که هر روز یک اپ را رایگان در اختیار شما می‌گذارد. این برنامه کاربردی Promo Codes نام دارد و برندگان هر روز می‌توانند کدی را دریافت کنند که با استفاده از آن اپ‌هایی که هزینه دارند، رایگان خواهند شد. اگر شما برنده نشوید هم یک لینک اپلیکیشن در پلی استور برای شما ارسال می‌شود که با آن می‌توانید پرداخت انجام دهید. زمانی که اپ را باز کردید به قسمت “I’m feeling lucky” بروید، در این قسمت مشاهده می‌کنید که امروز چیزی برنده شده‌اید یا نه! متاسفانه شما در هر روز یک شانس برای گرفتن کد دارید، اما همیشه فردایی هم وجود دارد!

promo codes3

promo codes2

این اپلیکیشن برای دستگاه‌هایی که به اندروید ۴.۱ یا بالاتر مجهز هستند ساخته شده و به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داده شده است. از اپ‌هایی که فعلا با استفاده از Promo Codes می‌توانید به رایگان از آن‌ها استفاده کنید، می‌توان به Nova Launcher, Today Calendar Pro, Focus ,Impressions, Shuttle و … اشاره کرد، البته این لیست در حال افزایش است.

با این اپلیکیشن می‌توانید هر روز یک اپ پولی را رایگان نصب کنید!

نظرات (۱)

امید ابراهیمی
سلام یه سوال ؟؟ سایت نظر سنجی اسمش چی بود لطفا بنوسیدش با تشکر
۱۷ بهمن ۹۴، ۱۹:۰۴
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
آدرش http://www.poll-maker.com هست. پیشنهاد میکنم که ثبت نام کنید! البته همینطوری هم میتونید استفاده کنید ولی بعد ثبت نام میتونید کار های زیادی بکنید...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">