آی‌فون 6 کمپانی ZTE با سیستم عامل اندروید معرفی شد! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

آی‌فون 6 کمپانی ZTE با سیستم عامل اندروید معرفی شد!

۹۴/۰۴/۲۵
۰

ZTE-Blade-D6-01

در طول روز گذشته کمپانی ZTE اسمارت فون جدیدی را در آمریکا با نام Axon معرفی کرد که 

در طول روز گذشته کمپانی ZTE اسمارت فون جدیدی را در آمریکا با نام Axon معرفی کرد که سخت افزار قدرتمندی داشت و امروز نیز این کمپانی یک اسمارت فون میان‌رده جدید را معرفی کرده است که Blade D6 نامیده می‌شود و شباهت‌هایی نیز با نسخه‌های قبلی خود یعنی Blade S6 و Blade S6 Plus دارد که ZTE آن‌ها را اوایل سال جاری میلادی معرفی کرد. البته آن‌ دو محصول نیز مانند اسمارت فونی که امروز معرفی شد شباهت‌هایی به آی‌فون 6 از لحاظ طراحی داشتند.

ZTE-Blade-D6-01

همانند آی‌فون 6، اسمارت فون جدید کمپانی ZTE با نام Blade D6 نیز از بدنه آلومینیومی ساخته شده است و ضخامتی در حدود 6.9 میلی‌متر دارد که البته طول و عرض محصول ZTE کمی از آی‌فون 6 بیشتر است و دلیل این موضوع نیز به نمایشگر دستگاه باز می‌گردد که بر روی این محصول شاهد یک صفحه نمایش 5 اینچی هستیم که می‌تواند وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل را ارایه دهد.

Blade D6 از اندروید 5.0 لالی‌پاپ استفاده می‌کند و نسخه 3.2 از رابط کاربری MiFavor نیز بر روی آن قرار گرفته است و این محصول توسط پردازنده 64 بیتی و چهار هسته‌ای مدیاتک MTK6735 تقویت می‌شود که هر هسته قادر است تا فرکانس 1.3 گیگاهرتز را ارایه دهد. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به پشتیبانی از LTE و دو سیمکارته بودن آن نیز اشاره کرد. Blade D6 از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که یک باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این دستگاه را تامین می‌کند. در بخش جلویی این محصول یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته و بخش پشتی دستگاه نیز میزبان یک دوربین 13 مگاپیکسلی است. Blade D6 در کنار وسیله‌ای عرضه می‌شود که ZTE آن را “سینی‌های ابتکاری 3 در 2″ می‌نامد و کاربران از طریق آن قادر هستند تا به سادگی سیمکارت‌های میکرو و یا نانو را استفاده کنند و البته امکان نصب کارت حافظه جانبی را نیز مهیا می‌کند.

Blade D6 در طول ماه‌های آینده وارد بازار خواهد شد و کاربران می‌توانند این محصول را در رنگ بندی‌های مختلفی خریداری کنند که شامل نقره‌ای، طلایی، صورتی و طوسی می‌شود. ناگفته نماند که ZTE فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول منتشر نکرده است.

آی‌فون 6 کمپانی ZTE با سیستم عامل اندروید معرفی شد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">