تاکسی‌های لندن چینی می‌شوند! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

تاکسی‌های لندن چینی می‌شوند!

۹۵/۰۳/۰۴
۱

geely-tx5-taxi1

کمپانی چینی جیلی با همراهی شرکت‌های تابع خود، با خریداری اوراق قرضه شرکت تاکسی‌رانی لندن به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار، از این پس وظیفه طراحی و ساخت تاکسی‌های لندن را به عهده خواهد داشت. نسل بعدی تاکسی‌های شهر لندن، از نظر طراحی مشابه تاکسی‌های کنونی لندن بوده و تا سال ۲۰۱۷ همراه با پلاگینی هیبریدی، وارد ناوگان حمل و نقل لندن می‌شوند.

جیلی در این رابطه می‌گوید: «ما با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیون پوندی، امکان تولید و توسعه تاکسی‌های شهر لندن را مال خود کردیم. پول این سرمایه گذاری از فروش خودروهای جیلی تامین شده و این کمپانی چندین طرح مفهومی از جمله یک خودروی تجاری سبک را برای شهر لندن در نظر گرفته است.»

تاکسی‌های جدید شرکت تاکسی‌رانی شهر لندن، با نام TX5 در اکتبر سال ۲۰۱۵ رونمایی شدهاند که ظاهری کلاسیک و رنگی سیاه و سفید دارند. سیستم انتقال قدرت مدرن این خودروها مانند یک راز بوده و به نظر سیستمی ترکیبی است و جیلی در نظر دارد باتری‌های بزرگتری را در این خودروها جای دهد. کار بر روی نمونه اولیه نسخه جدید تاکسی‌های TX5 با همکاری جیلی و شرکت تاکسی‌رانی لندن تا دو هفته دیگر آغاز خواهد شد. بر همین اساس تا  اواخر سال ۲۰۱۷ شاهد ورود این تاکسی‌ها به چرخه حمل و نقل شهر لندن خواهیم بود.

تاکسی‌های لندن چینی می‌شوند!

نظرات (۱)

سیّد محمّد جعاوله
++++++
۴ خرداد ۹۵، ۱۸:۳۳
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
ممنون!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">