گوگل کروم با ظاهری جدید در راه است :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

گوگل کروم با ظاهری جدید در راه است

۹۴/۱۱/۱۵
۱

chrome-settings.png.cf

گوگل‌کروم، مرورگر محبوب این روزهای دنیای وب که به دلیل ظاهر ساده، زیبا و افزونه‌های کاربردی کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده است در فکر تغییر ظاهری اساسی است. طبق اخبار منتشرشده، گوگل پس از موفقیت و محبوبیت طراحی متریال در اپلیکیشن‌های اندرویدی و استقبال خوب کاربران و توسعه‌دهندگان از این نوع طراحی در اندیشه تغییر ظاهر مرورگر کروم و طراحی آن به سبک متریال دیزاین است.

طبق اخبار و اطلاعات منتشرشده توسط وب‌سایت thenextweb گوگل قرار است از ظاهر جدید کروم در به‌روزرسانی نسخه 50 آن رونمایی کند. با این‌ حال این وب‌سایت طرح‌ها و تصاویری نیز از ظاهر احتمالی کروم منتشر کرده است که تغییرات جزئی شامل تغییر آیکون تنظیمات و تغییر در ظاهر برخی از دکمه‌ها را نشان می‌دهد. هم‌چنین پیش‌بینی‌شده است که گوگل ظاهر صفحات مربوط به دانلودها، افزونه‌ها، تنظیمات و تاریخچه را نیز تغییر دهد.

chrome-incognito.png.cf

با تمام این تفاسیر گوگل هنوز زمان دقیقی برای این تحول ظاهری تعیین نکرده است هرچند که وب‌سایت thenextweb ادعا کرده که برخی از کاربران این تغییرات را دریافت کرده‌اند اما هم‌چنان باید منتظر اعلام قطعی گوگل برای انتشار این بروزرسانی باشیم. گفتنی است این تغییر ظاهر برای کاربران کامپیوترهای خانگی و سیستم‌عامل کروم خواهد بود.

گوگل کروم با ظاهری جدید در راه است

نظرات (۱)

دانلود فیلم
سلام
مطلب خیلی خوبی بود
مطالب سایتتون رو ازاین به بعد دنبال میکنم.
موفق باشید.
۱۵ بهمن ۹۴، ۱۷:۳۵
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
ممنون از نظرتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">