با پژو ۳۰۱، خودروی آینده ایران خودرو بیشتر آشنا شوید! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

با پژو ۳۰۱، خودروی آینده ایران خودرو بیشتر آشنا شوید!

۹۴/۰۵/۰۴
۰

Peugeot_301

باید قبول کنیم که در حال حاضر محصولات کمپانی پژو در ایران بیش از هر سازنده دیگری به چشم می‌خورد و در این میان نیز تمام این محصولات با استقبال خوب خریداران مواجه شده‌اند. خیابان‌های ایران اکنون میزبان پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و سایر محصولات این کمپانی هستند که در بین تمام آن‌ها برخی خودرو‌های جدید پژو نیز به چشم می‌خورد که البته در داخل ایران تولید نمی‌شوند.

قبل از توافقات هسته‌ای، ایران خودرو اعلام کرد که پژو تصمیم دارد یک محصول جدید و خانوادگی خود را در این کمپانی به تولید برساند و البته گویا بعد از توافقات هسته‌ای این ارتباطات هرچه بیشتر و بهتر خواهد بود. گفته می‌شود که این خودرو پژو ۳۰۱ نامیده خواهد شد و پژو در نام گذاری آن سعی کرده کمی متفاوت عمل کند و بر اساس محصولات پیشین، این خودرو می‌بایست پژو ۳۰۹ نام می‌گرفت که در خصوص نام آن شاهد یک عقب گرد هستیم.

1-301-front-tracking_1

این خودرو می‌تواند سه نوع موتور را درون خود میزبانی کند که فعلا معلوم نیست ایران خودرو تصمیم دارد کدام نوع از موتور را روانه بازار سازد و البته در خصوص جعبه دنده آن نیز فعلا اطلاعاتی منتشر نشده است که آیا شاهد نسخه اتوماتیک خواهیم بود و یا دستی و یا شاهد هر دو.

peugeot-301-1-2-mt-access

این خودرو یک محصول خانوادگی است و درون آن پنج نفر می‌توانند به راحتی بنشینند. طراحی داخلی این خودرو بسیار دوست داشتنی است و حس یک خودروی میان‌رده و ارزان قیمت را تداعی نمی‌کند و فرمان و داشبورد به خوبی جلوه نمایی می‌کنند. طراحی خارجی خودرو نیز زیبا و البته ساده است تا بتواند در دل اغلب افراد بنشیند. گفته می‌شود که پژو ۳۰۱ رقیبی برای رنو لوگان یا همان تندر ۹۰ محسوب خواهد شد اما فعلا بر اساس اطلاعاتی که از قیمت این محصول منتشر شده است، از این لحاظ اصلا شبیه به تندر ۹۰ نیست؛ زیرا تندر حدود ۴۰ میلیون تومان قیمت دارد اما گفته می‌شود پژو ۳۰۱ با قیمت ۶۰ میلیون تومان روانه بازار خواهد شد.

2014_Peugeot_301_Interior_2

این خودرو دارای آپشن‌هایی نظیر سان‌روف، ورود بدون کلید و… نیز است که برخی از آن‌ها در نسخه عادی دستگاه وجود ندارند. فعلا اطلاعات دقیقی در خصوص زمان پیش فروش و یا ورود رسمی این محصول به بازار ایران منتشر نشده است. نظر شما در خصوص پژو ۳۰۱ چیست؟

با پژو ۳۰۱، خودروی آینده ایران خودرو بیشتر آشنا شوید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">