دانلود JCheater : San Andreas Edition 2.1 (کد تقلب بازی جی تی ای اندروید) :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

دانلود JCheater : San Andreas Edition 2.1 (کد تقلب بازی جی تی ای اندروید)

مطمئنا اگر مراحل این بازی را دنبال کرده باشید به مراحلی برخورده اید که تمام کردن آن ها بسیار سخت و در مواردی حتی خسته کننده است و پیوسته علاقه دارید به مراحل بعدی بروید . در این زمان احتمالا به فکر نسخه مود شده می افتید ولی متاسفانه در نسخه مود شده هم فقط شما پول بی نهایت در اختیار دارید و در مراحل بازی و در مواردی که جان شما در خطر باشد مطمئنا پول کمکی به شما نخواهد کرد .

GTA San Andreas 1.6 (2)

GTA San Andreas 1.6

این نرم افزار پولی است که توانستیم نسخه 1.6 آن را تهیه و خدمت شما معرفی کنیم  در صورتی که ورژن نسخه گوگل پلی 1.8 است ، لذا دوستانی که نسخه 1.8 را به هر ترتیبی در اختیار دارند لطفا این نسخه را در اختیار ما قرار داده تا پست را به آن نسخه آپدیت کنیم .

از ویژگی های این کد تقلب و مواردی که در اختیار شما قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

** قابلیت ایجاد هلیکوپترهای متعدد
** قابلیت ایجاد ماشین های جدید
** قابلیت دویدن با حداکثر سرعت
** قابلیت حداکثر پول ممکن
** قابلیت عضلات قوی تر و زور و نیروی بیشتر
** قابلیت جان بی نهایت ( فوق االعاده برای گذر مراحل سخت )
** قابلیت ایجاد کامیون
** غیر فعال کردن پلیس ها

تغییرات :

** اضافه شدن قابلیت تکثیر و تولید تعداد زیادی خودرو در گاراژ Santa Maria
** اضافه شدن قابلیت تکثیر و تولید تعداد خودروی بیشتر در اطراف منزل CJ ( شخصیت اصلی بازی ) و سازگاری با نسخه 1.06 بازی

راهنمای استفاده : به خانه CJ ( محل Save بازی ) برگردید  . یک Save جدید ایجاد کنید سپس این نرم افزار را باز کرده و سیو ذخیره شده را انتخاب کنید سپس کد تقبلی که می خواهید را انتخاب کرده و به بازی برگردید و گزینه Save را انتخاب کنید . حالا به بازی برگردید و Save ای که در مرحله اول ثبت کردید را Load نمایید .

 

 
لینک های دانلود:
  • حجم فایل: 233 کیلوبایت
  • نیازمند اندروید: 2.2 و بالاتر
  • منبع و رمز فایل فشرده : www.apktops.ir

 

دانلود JCheater : San Andreas Edition 2.1  (کد تقلب بازی جی تی ای اندروید)

نظرات (۴۴)

ابوالفضل

سلام چرا وقتی برنامه را دانلود کردم سیو کردم بعد رفت تو برنامه از برنامه میزنه بیرون چرا ؟

کلا برام میزنه نسخه قدیمه چکار کنم الان 

 

سلام من توی بازی سیو دارم اما میرم داخل برنامه میگه سیو نداری

 

 

چرا واسه اندروید بالا نمیاره

 

 

سلام اکسیژن بینهایت هم دارع

سلام چرا من وقتی دانلود کردم نو سیو میاره ولی سید هم کردم

ممنون بابت این برنامه کارمو راه انداخت مثل این برنامه داخل گوگل پلی دو دلار قیمت داره نحوه کار باهاش هم سادست❤️❤️❤️

سلام من دانلود کردم نمیاد

 

 

برای جی تی ای فارسی هم کاربرد داره؟؟؟

 

۸ اسفند ۹۹، ۱۲:۲۳
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
امتحان کنید، روی فارسی تست نکردم

زود بیا 

سلام چطور دانلودش کنم

چرا نمیاره😭😭😭😭😭

سلام چرا هر کاری میکنم میگه no seve

 

سلام چرا هر کاری میکنم میگه no seve

 

سلام چرا هر کاری میکنم میگه no seve

 

چجوری دانلودش کنم

 

خسته نباشید، من نسخه فارسی بازی رو دارم، و وقتی وارد نرم افزار هک کردن میشم سیو هام رو نشون نمیده،چیکار کنم ؟ 

برای جی تی ای فارسی هم میشه

من میرم سیو میکنم سیومم میاره ولی وقتی رمز هارو میزنم میرم تو بازی نمیاره تغیری نمیکنه

من میرم سیو میکنم میارش سیومو ولی وقتی میرم توش رمز هارو نمیاره

چتور دانلود کنم

سلام چطوری پلیس اش را غیر فعال کنیم

سلام چطوری پلیس اش را غیر فعال کنیم

چرا برای من نمیاد

 

من تا مرحله کاتالینا رفته بودم و دستم خورد از اول رفت ، چیتی هست واسه مرحله رد کردن؟

سلام من تو شهر دومم رمز ها رو میزنم نمیاره چیکار کنم؟

 

چرا سیو ها نمی یاد

میگم این را در چه نسخه ای بزنم کامپیوتر یا گوشی

 

۲۶ ارديبهشت ۹۹، ۱۳:۲۷
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
گوشی همراه اندرویدی

میگم به من میگه سیو نکردی ولی من سیو کردم باید چیکار کنم

ممنون عالی بود ولی چطوری رمز جت پک رو بزنیم

من سیو کردم ولی وقتی میرم که انتخاب کنم اونو هی اروز میده ینی اصن هیچ سیوی رو نشون نمیده چیکار باید بکنم؟

چطوری دانلود کنم

 

۹ اسفند ۹۸، ۱۲:۴۸
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
لینک دانلود در آخر مطلب قرارداده شده است

دست تون درد نکنه عالی بود به همهی این پیام را می بینند توسیه می کنم دانلود کنن 

 

۹ اسفند ۹۸، ۱۲:۴۶
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
خواهش میکنم

چرامیرم توش نمیاره

 

اقا بگین چرا نسخه فارسی سیو هاش نمیاد

دوستان میشه جواب بدید که ایا روی نسخه فارسیش هم کار میکنه یا ماباید زبان اصلیشو دانلود کنیم من چندبار امتحان نکردم فایده ای نداشت انگار اصلا saveهای تو خونه سی جی رو نشون نمیده فقط مینویسه slot1و به ترتیب

سلام من نسخه فارسیشو دانلود کردم و میخوام بدونم برنامه ای واسع هکسش هست؟

نسخه فارسیش رو چطوری باید سیو کرد😭

 

۴ مهر ۹۸، ۲۰:۰۳
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
طبق راهنما عمل کنید
نمرتون۲۰
۳ شهریور ۹۸، ۲۲:۲۴
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
تشکر
کدوم گزینه قابلیت عضلات قوی تر و زور و نیروی بیشتر است؟؟؟
جی تی ای دوبله رو چکار کنیم

سلام جی تی آی چنده و میشه فایلی که فشرده نباشه بدید
سلام جی تی آی چنده و میشه فایلی که فشرده نباشه بدید
غال

عالی بود مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">