ترفند رد کردن مراحل بازی AA - بدون نرم افزار :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

ترفند رد کردن مراحل بازی AA - بدون نرم افزار

۹۴/۰۵/۲۴

aa یک بازی مهیج و اعتیاد آور است که تمرکز  کاربر را به چالش می کشد.بازی aa دارای مراحل بسیار زیادی است که شما با استراتژی و روش خوتان می توانید مراحل را پشت سر بگذارید ولی بعضی از مراحل بسیار دیوانه کننده هستند و اعصاب شما را به هم می ریزد و باعث می شود دیگر دوست ندارید aa را بازی بکنید اما با این روش می توانید مراحلی را که سخت دشوار است به آسانی پشت بگذارید.

 

 

 
1.گزینه Choose Level در بالای صفحه را انتخاب کنید.
2.پس از انتخاب کردن گزینه Replay Level شما می توانید مرحله ی راحتی را که دلخواه شما است را انتخاب کنید.
3.بعد از انتخاب مرحله دلخواه گزینه Play را انتخاب کنید و مرحله را ببرید.
4.بعد از بردن مرحله همزمان دکمه Play و Choose Level را فشار دهید.
5.گزینه Play Current Level را انتخاب کنید و مرحله را ببرید.
6.پس از بردن مرحله شما مشاهده می کنید که مرحله ای را که در آن گیر کرده اید را رد کرده اید.
  • این روش برای دیگر های بازی ها هم مانند ff,rl و ... عمل می کند.
ترفند رد کردن مراحل بازی AA - بدون نرم افزار

نظرات (۶۴)

اون مرحله هایی که میگین گیر کردم چیزی نیست که باید با دو تا انگشت بیشترشو رد کنین من الان مرحله 503 هستم تا الان هم گیر نکردم وقت بوده که دو روز رو یه مرحله بودم ولی بلاخره رد شد

من مرحله 1206هستم 

۱۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۳۳
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
آفرین!
تومرحله327موندم کمک کنید لطفا

مهدیه

سلام مرحله 27 رو چجوری رد کنم

سلام من تو مرحله ۱۲۳ گیر کردم وقتی L  هم مییزنم و بعدش Replay Level رو هم میزنم و مرحله بعدو مینویسم همون مرحله قبل میاد

سلام تو رو خدا کمک کنید گن ت مرحله ۲۶۴ گیر کردم

۲۶ آبان ۹۸، ۲۲:۵۳
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
دوست عزیز طبق راهنمائی مراحل برید جلو

سلام تو و خدا تو مرحله ۲۶۴ گیر کردم یکی کمک کنه چه جوری ببرمش

۲۶ آبان ۹۸، ۲۲:۵۳
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
دوست عزیز طبق راهنمائیکه در مطلب هست مراحل برید جلو مشکلتون حل میشه

با سلام مال من اصلا گزینه نداره ک بخوام کاری کنم؟!

سلام من مرحله ۱۸۸ گیر کردم لطفا کلیپ چیزی ازش بزارید ممنون

۴ مهر ۹۸، ۲۰:۰۳
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
طیق آموزش برید جلو
بهنام بانی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** *** من مرحله هارو رو اخرش میبازم مرحله 452
۲۳ خرداد ۹۸، ۲۲:۴۱
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
از روش گفته شده استفاده کنید.
سلام خواهش میکنم راهنمایی کنید منم لول122گیر گردم.از من بالای بازی فقطLنوشته وقتی میزنم لول 122برمیکرده ولی دوباره همون گزینه ای که میگین میزنم خود به خود لود میشه و خودش لول بعدی رو میاره.جایی رو برای تایپ نمیاره که. بزنیم لول124که بیاره...
سلام مال من گزینه choose رو نداره فقط L داره هربار تو یه مرحله گیر میکنم 84 رو رد کردم حالا چند روزه تو مرحله 94
 گیر کردم
مرحله 94 رو چطوری ردش کنم
اگه میشه جواب بدید
۲۷ مهر ۹۷، ۲۱:۴۵
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
همانند توضیحاتی که در پست گفته شده جلو برید
سلام مال من بالا choose نداره فقط L داره بعدش  تو مرحله 84 گیر کردم چطوری ردش کنم

من مرحله 294 گیر کردم یکی کمکم کنه
۱۳ مهر ۹۷، ۱۰:۳۲
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
طبق روش بالا برید جلو

من مرحله 294 گیر کردم یکی کمکم کنه
۱۳ مهر ۹۷، ۱۰:۳۳
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
روش توضیح داده شده رو امتحان کنید
عالی بود.123 رو رد کرد البته بعد از نصب گوگل پلی
۴ مهر ۹۷، ۲۲:۱۱
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
خواهش میکنم
من مرحله ۱۲۸ گیر کردم
۴ مهر ۹۷، ۲۲:۱۰
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
از روش بالا استفاده کنید
من تو 50 گیر کردم لتفن کمکم کنی 
۲۲ مرداد ۹۷، ۲۱:۵۸
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
طبق آموزش جلو برید
۱۲۳گیرررر کردم،
😫
مرحله ۵۰۰ رو بالخره بعد دو ماه رد کردم
کی میدونه چند مرحله دارن کلا؟؟؟؟!!!!
این چه روشی بود تا ۱۲۵ رفته بودم پروندینشششششش
مرحله۳۲۷مرحله خیلی بی خودی است.اطلاعات بالا راوقتی می زنیم جواب که هیچ ,کارش راهمان طور.که دوست پیش میبرد.اطلاعات جدیدتری بدهید.
جواب داد🤗🤗🤗🤗خیلی ممنون
۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۵۱
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
خواهش میکنم
مهدی.اسنایپر
سلام.۳۳۱گیرکردم...این دیگه با کسی شوخی نداره....لدفا.کمک
123 گیر کردم کمکم منید اندروید۷ گوشیم این ترفند میزنم نمیشه راهنماییم کنید😔
من واسم نمیشه چرا
Lرو زدم بعد زدم مرحله ی ۴ رفت مرحله ی چهر بهعد که رفت مرحله چهار دوباره زدم مرحله ی ۱۲۲ رفت ۱۲۲ ولی وقتی رسیدم به ۱۲۳ دیگه ۱۲۴ نرفت
سلام بازی من عداداش بزرگ شده سوزناش بزرگ شده چکار باید کنم‌کوچیک بشه
فهمیدم مشکل از کجاست.خود L لمسش زیاد خوب نیس باید چن میلیمتر سمت راستشو بزنین
دوستان توجه داشته باشین ک L و play رو کاملا همزمان بزنید وگرنه کار نمیکنه.من خودم تو جدیدترین نسخه امتحان کردم و کار کرد
من میخوام گوگل پلی رو اپدیت کنم نمیشه.. مینویسه ک در کشور شما قابل دسترسی نیست..چکار کنممم؟!!
نمیشه که ٢٦١گیر کردم چیکار کردم
۲۱ تیر ۹۶، ۱۴:۳۸
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
با روشی که گفته شده امتحان کنید!
سلام داداش دمت گرم جواب داد لول ۱۲۳گیر کرده بودم از این طرفند فرستادم لول ۱۲۵
۲۱ تیر ۹۶، ۱۴:۳۸
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
خواهش میکنم
چطوری میشه بازی رو رد کرد ۱۲۳ گیر کردم 
سلام.برای من وقتی تو L میرم گزینه ای بنام unlock all levelsنداره چیکار کنم
برامنم نمیشه مرحله 55 موندم
دمت گرم
برای من نه chose level داره نه L اصن بالاش چیزی نداره
این روش اصلا جواب نمیده
برای من choose levelنداره فقط یه Lداره سیستم عامل آندروید هست چی کار کنم 
ببخشید گوشی من آیفون هست واونیکه میگین choseرو نداره فقط بالا یدونه Lداره اونو میزنم میاره ولی کار نمیکنه یعنی اونیکه شما میگین رو انجامش نمیده 
۲۰ شهریور ۹۵، ۱۲:۵۳
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
در رابطه با IOS اطلاعی ندارم ولی به این لینک سری بزنید.
من نمی تونم همزمان play و choose level رو نگه دارم میره مرحله بعدT_T
سلام من تازه شروع کردن مرحله 28 گیر کردم نمیتوانم رد کنم خواهش راهنمایی کنین
.
۳۱ تیر ۹۵، ۱۰:۳۳
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام، از همون روش بالا استفاده کنید
برای من نکیشه نمیتونم گوگل پلی آپدیت کنم 
یه بار داداشم کرد داشتم دیوونه میشدم هر ثانیه ارور میداد آرزوی مرگ گوگل پلی دارم لعنتی آخرش ریست کردم تا درست شد
 442...بهم بگین استاد ناموسن -_-
۱۵ دی ۹۴، ۱۲:۵۷
پاسخ توسط: ند ند
سلام
  • باید سیستم عاملتون اندروید باشه
  • گوگل پلی و بازی هم آپدیت شده باشه
  • بعدش مطابق تصویر و دستورالعمل جلو برید
سلام من زدم 
ولی پیغام


That level hasnt been passed yet
۸ دی ۹۴، ۱۰:۴۹
پاسخ توسط: ند ند
شما هنگام وارد کردن مرحله در Replay Level باید مرحله ای راحت و قبلا که آن را بردید را انتخاب کنید
باید اکانت بخریم برای من میزنه آپدیت گوگل پلی و اکانت وارد کنم  لطفا راهنمایی کنید
۸ دی ۹۴، ۱۰:۴۷
پاسخ توسط: ند ند
باید گوگل پلی آپدیت شده باشه تا دچار مشکل نشید
این ترفند برای ایفون جوابگو نیست
۶ دی ۹۴، ۱۵:۱۰
پاسخ توسط: ند ند
بله , چون هک با google play انجام میشه
آقا دمتون گرم
جواب داد!!!!!!!!
۲۴ آذر ۹۴، ۱۹:۵۵
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
خواهش میکنم 
سلام بچه ها حتما باید گوگل پلی اپگرید باشه؟
۸ آذر ۹۴، ۲۱:۳۲
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام ، واقعیتش خودم اتحان نکردم ببینم کوگل‌پلی باید آپدیت باشه یا ...
آقا دمتون گرم جواب داد
۴ آذر ۹۴، ۱۸:۴۲
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
ممنون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به منم بگید چرانمیشه. پیام بدید 123گیرکردم 0930***4199. اصلا اون گزنه اول رو ندارم من
۲۸ آبان ۹۴، ۲۱:۲۴
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
این آموزش رو ببینید : لینکـ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به منم بگید چرانمیشه. پیام بدید 123گیرکردم 0930***4199
۲۸ آبان ۹۴، ۲۱:۲۴
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
این آموزش رو ببینید : لینکـ
سیستم عامل من ios این ترفند جواب نمیده چیکار کنم
۲۳ آبان ۹۴، ۱۳:۲۹
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
در رابطه با IOS اطلاعی ندارم ولی به این لینک سری بزنید.
سلام. من هر کاری میکنم نمیشه
۲۳ آبان ۹۴، ۱۳:۲۸
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
سلام
این آموزش رو ببینید : لینکـ
سلام ببخشید میشه واسه من برنامه هک aa رو ایمیل کنید ممنون میشم
 اخه pliy کجاس
خیلی خیــــــــــــــــــــــــلی عالی دمتون گرم
۴ آبان ۹۴، ۱۹:۰۸
پاسخ توسط: ند ند
خیلی ممنون
داش ممنون خیلی باحال بود
دادا  من نمیفهمم چطوری میشه همزمان دکمه play و choose level رو زد؟
۹ مهر ۹۴، ۱۰:۳۴
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
با یه انگشت دکمه play و با یه انگشت دیگه choose level رو بزن !!!!
واسه من اخطار میده برای نصب گوگل پلی...نمیشه
۲ مهر ۹۴، ۱۹:۳۵
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
احتمالا اگه گوگل پلی رو آپدیت کنید درست میشه
داش دمت گرم، خیلی باحال بود
۲۴ شهریور ۹۴، ۲۲:۳۹
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
ممنون
برای ff هم این روش کار می کنه ؟
۲۵ مرداد ۹۴، ۲۰:۴۰
پاسخ توسط: محمد (مدیر)
بله
برای ff هم این روش کار می کنه ؟
۳۱ مرداد ۹۴، ۱۰:۰۵
پاسخ توسط: ند ند
بله برای ff و بازی های مشابه دیگری هم کار می کند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">