پیش نمایش تمام فایلهای ویدیویی را فعال کنید. :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

پیش نمایش تمام فایلهای ویدیویی را فعال کنید.

۹۳/۰۹/۲۷
۰



نمیدانم تا به حال توجه کرده اید که ویندوز تنها پیش نمایش (Thumbnail) تعداد معدودی از فایلهای ویدیویی را در اکسپلورر خود نمایش میدهد و پیش نمایش فایلهای ویدیویی مانند ۳gp ، avi، divx ، flv ، mkv ، webm ، ts ، rmvb ، wmv و … نمایش داده نمیشوند.


همانطور که میدانید فرمت های avi، divx ، flv ، mkv امروزه رایج ترین فایلهایی ویدیویی هستند که هنگام دانلود از سایت های مختلف با آنها مواجه هستید. از طرفی هم در بسیاری از مواقع ندیدن Thumbnail این فایلهای ویدیویی باعث اتلاف وقت زیادی میشود چون ما مجبوریم برای آگاهی از محتویات فیلم هر دفعه آن را اجرا کینم.

اما امروز قصد معرفی نرم افزاری را دارم که تنها ۴.۵ مگابایت حجم دارد و با نصب و فعال کردن آن به طور حتم قادر به داشتن پیش نمایش تمامی فایلهای ویدیویی خواهید شد. با نصب این نرم افزار که Media Preview نام دارد، در اولین اجرا با صفحه ی زیر برخورد خواهید کرد.






در این صفحه شما میتوانید فرمت هایی را که میخواهید پیش نمایش آنها در اکسپلورر نمایش داده شود انتخاب کنید و گزینه apply را بزنید. میتوانید از Select All برای انتخاب تمامی فرمت ها به صورت یکجا استفاده کنید .

برای تنظیمات بیشتر نیز میتوانید وارد تب Settings شوید.





لینک دانلود مستقیم 



پیش نمایش تمام فایلهای ویدیویی را فعال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">