با Dashlane نگران فراموشی پسوردهای خود نباشید :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

با Dashlane نگران فراموشی پسوردهای خود نباشید

۹۵/۰۲/۲۱
۰

تایپ دستی یوزرنیم و پسوردها روزانه زمان زیادی را می‌گیرد و به خاطر سپردن تمام آن‌ها نیز دردسر فراوانی دارد طوری که هرکدام از ما بدون شک حداقل یک بار در زندگی به مشکل فراموش کردن رمزعبور خود برخورده‌ایم.

Dashlane نرم‌افزاری است که می‌تواند وظیفه به‌خاطر سپردن این اطلاعات را برعهده بگیرد و در زمان نیاز با کپی کردن آن‌ها در فرم‌های ورود سایت و نرم افزارهای دیگر، از درگیری‌های فکری روزانه شما بکاهد. Dashlane علاوه بر ذخیره‌سازی اطلاعات ورود، قابلیت ذخیره اطلاعات فرم‌های ثبت‌نام و دیگر فرم‌ها را نیز دارد.

از دغدغه‌های اصلی استفاده‌کنندگان اینگونه نرم‌افزارها، نگرانی از امنیت اطلاعات‌شان است که Dashlane با استفاده از کدهای رمزگذاری شده این اطمینان را به شما می‌دهد که رمز و فرم‌های شما در امینت کامل به سر می‌برند.

222

111

رایگان بودن از دیگر ویژگی‌های این اپ اندرویدی است گرچه می‌توانید با پرداخت مبلغی، به کاربر حرفه‌ای ارتقا پیدا کنید و امکانات بیشتری همچون قابلیت دسترسی به نسخه وب را نیز در اختیار داشته باشید.

دانلود این برنامه از گوگل‌پلی

با Dashlane نگران فراموشی پسوردهای خود نباشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">