دانلود رام رسمی اندروید 5.1.1 خاورمیانه برای تمامی مدل های اکسپریا ZR :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

دانلود رام رسمی اندروید 5.1.1 خاورمیانه برای تمامی مدل های اکسپریا ZR

۹۴/۰۶/۲۲
۰

هر چند که اکسپریا ZR یک اسمارت فون از سطح میان رده های بازار به حساب می آید اما به لطف هم خانواده شدن با اکسپریا Z و در زیر سایه این دستگاه تا به امروز آپدیت های بسیاری را دریافت کرده است.

همانطور که میدانید سونی از چند روز قبل به روزرسانی اندروید 5.1.1 را برای اکسپریا Z آغاز کرد. فریمور اندروید 5.1.1 برای تمامی اعضای خانواده قدیمی Z با شماره ساخت 10.7.A.0.222 منتشر شده است. بعد از اکسپریا Z که رام تمامی مدل های آن را در اختیار شما قرار دادیم حالا نوبت به کاربران اکسپریا ZR رسیده است تا با دانلود رام رسمی این نسخه و نصب از طریق فلش تولز تجربه ای جدید از اندروید آب نبات چوبی را داشته باشند.

ما طبق معمول همیشه رام رسمی اندروید 5.1.1 برای منطقه خاورمیانه که پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی را نیز داراست برای شما آماده کرده ایم. رام رسمی اندروید 5.1.1 اکسپریا ZR برای هر دو مدل C5502 و C5503 قابل دریافت است. این رام را میتوانید هم اکنون از لینک زیر دانلود کرده و از طریق برنامه فلش تولز بر روی گوشی خود نصب کنید. لینک دانلود برنامه فلش تولز و نیز آموزش نصب این رام را نیز میتوانید در ادامه دریافت کنید.

 

نام فایل

حجم

لینک دانلود

رام رسمی اندروید 5.1.1 اکسپریا ZR مدل C5502

1157 مگابایت دانلود

رام رسمی اندروید 5.1.1 اکسپریا ZR مدل C5503

1157 مگابایت دانلود

 

دانلود رام رسمی اندروید 5.1.1 خاورمیانه برای تمامی مدل های اکسپریا ZR

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">