دانلود مرورگر Adblock Browser با قابلیت بلاک کردن تبلیغات در اندروید :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

دانلود مرورگر Adblock Browser با قابلیت بلاک کردن تبلیغات در اندروید

۹۴/۰۸/۲۰
۰

بلاک کردن تبلیغات اینترنتی با Adblock Browser اندروید

ساخته شده بر پایه مرورگر محبوب فایرفاکس اندروید

یکی از مشکلاتی که کاربران همیشه در هنگام وبگردی با آن مواجه هستند و همیشه از آن گله دارند، تبلیغات بسیار زیادی است که در وب سایت های مختلف قرار دارد و در هنگام وبگردی باعث اذیت شدن انها می شود. معمولا این مشکل در ویندوز با نصب افزونه های مختلفی که برای مرورگرها عرضه شده است حل شدنی است اما به نظر بسیاری از کاربران حل این مشکل در اندروید راه حل ندارد؛ اما چنین نیست!

Adblock Browser امکان بلاک کردن تبلیغاتی که در وب سایت ها نمایش داده می شود را دارد. با استفاده از این نرم افزار این امکان را خواهید داشت تا صفحات بارگذاری شده وب سایت های مختلف را عاری از هرگونه تبلیغاتی مشاهده کنید و تنها چیزی که در صفحه می بینید، قسمت مربوط به متن اصلی خواهد بود که آن را می توانید بخوانید. این مرورگر کارایی مشابه با مروگرهای دیگر نظیر فایرفاکس و کروم داشته و تنها تفاوتی که در میان آنها مشاهده می شود این است که در Adblock Browser شما امکان بلاک کردن و جلوگیری از نمایش تبلیغات ازار دهنده را خواهید داشت. این نرم افزار را در ادامه می توانید با لینک مستقیم از ادامه مطلب دریافت کنید.

 

لینکـ ها:

    

    

دانلود مرورگر Adblock Browser  با قابلیت بلاک کردن تبلیغات در اندروید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">