قراردادن نظرسنجی در اینستاگرام :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

قراردادن نظرسنجی در اینستاگرام

۹۶/۰۷/۱۳
۱

 در آپدیت جدید اینستاگرام که روز گذشته منتشر شد، ویژگی نظرسنجی در استوری اضافه شد. این ویژگی به کاربران فرصت تعامل بیشتر با یکدیگر را میدهد. اما چگونه می توانیم از این قابلیت استفاده کنیم؟

پس از آپدیت کردن برنامه، در قسمت مربوط به استیکرهای استوری، که پس از انتخاب عکس در قسمت بالا، سمت راست ظاهر می شود، گزینه ای را با نام POLL مشاهده خواهید کرد. با انتخاب این استیکر، شما می توانید سوال خود را مطرح کنید و به جای گزینه های Yes و No، گزینه های مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

افرادی که Story شما را مشاهده می کنند، می توانند روی گزینه های موجود ضربه بزنند و بعد از آن نتایج کلی نظر سنجی را مشاهده کنند. شما هم می توانید برای دیدن نتایج کلی، به قسمتی رجوع کنید که در آن می توانید مشاهده کنید چه کسانی عکس و یا ویدئوی شما را مشاهده کرده اند. در آن قسمت تعداد رای دهندگان و گزینه های انتخابی آنها موجود است.

در کنار ویژگی نظرسنجی، اینستاگرام قابلیت قطره چکان را هم به استوری اضافه کرده است، که شما می توانید با آن از رنگ هر قسمت از عکستان نمونه بردارید و برای نوشتن متن یا برچسب ها از آن رنگ استفاده کنید.

قراردادن نظرسنجی در اینستاگرام

نظرات (۱)

خرید ایزوگام

اینستاگرام روز به روز با آپدیت هاش محبوبتر میشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">