تلفن هوشمند Essential ماه آینده با یک دستیار دیجیتالی جدیدی عرضه خواهد شد :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

تلفن هوشمند Essential ماه آینده با یک دستیار دیجیتالی جدیدی عرضه خواهد شد

۹۶/۰۳/۱۱
۰

همانطور که می‌دانید  به‌صورت رسمی  گوشی هوشمند Essential رونمایی شد، این مدل یکی از هیجان‌انگیزترین دستگاه‌های معرفی شده در چند سال اخیر محسوب می‌شود. در ساخت بدنه این دستگاه از تیتانیوم و سرامیک استفاده شده و دارای نمایشگر 5.77 اینچی با رزولوشن 2560 در 1312 است. پردازنده اسنپدراگون 835 قدرت این دیوایس را تامین خواهد کرد.

درحالی‌که هم‌اکنون کاربران قادر به رزرو این مدل در آمریکا بوده، زمان دقیق عرضه آن مشخص نشده است. خوشبختانه ما می‌دانیم که این گوشی هوشمند در آینده نزدیک ارائه می‌گردد. اندی رابین امروز در کنفرانس Code 2017 اعلام نمود که فروش Essential در حدود 30 روز آینده شروع خواهد شد که به‌معنای تحویل این دستگاه به مشتریان قبل از پایان ماه ژوئن است.

Essential

اندی رابین همچنین اعلام نمود که این دستگاه از سیستم‌عامل خام اندروید نوقا 7 بهره می‌برد و با دستیار دیجیتالی مخصوص خود عرضه می‌شود. از این دستیار دیجیتالی در اسپیکر Home Smart این شرکت نیز استفاده خواهد شد. هنوز نمی‌دانیم که این دستیار دیجیتالی چه تفاوتی با گوگل اسیستنت، اپل سیری، الکسا و کورتانا دارد.

گوشی هوشمند Essential با قیمت 700 دلار به‌صورت آنلاک در آمریکا عرضه شده و اکثر اپراتورهای مخابراتی این کشور از آن پشتیبانی می‌کنند.

تلفن هوشمند Essential ماه آینده با یک دستیار دیجیتالی جدیدی عرضه خواهد شد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">