دانلود FolderMount - انتقال دیتای بازی ها به مموری :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

دانلود FolderMount - انتقال دیتای بازی ها به مموری

۹۳/۱۲/۲۶
۰

مطمئنا حتی اگر انتخاب شما یکی از بهترین و بالاترین مدل های htc و سامسونگ هم که باشد  با این حجم نرم افزارها و مخصو بازی های دیتا دار جدید به این مشکل آزار دهنده یعنی پر شدن فضای مموری داخلی و فضای App گوشی برخورد کرده اید که عملا دیگر قادر به کپی هیچ فایل و دیتای بازی ای در مموری داخلی خود نیستید و در مواردی حتی حجم آن قدر کاهش می یابد که شما حتی دیگر نمی توانید یک نرم افزار چند مگابایتی را هم بر روی گوشی خود نصب نمایید.

در این زمان چه می کنید؟

شاید در موقع خرید فکرش را هم نمی کردید که با انتخاب یک گوشی با فضای داخلی 16 گیگابایت به مشکل کمبود مموری برخورد کنید این طور نیست ؟ اما شاید پس از نصب چند بازی HD دیتا دار که هر کدام دیتاهایی حتی تا حجم 1/5 تا 2 گیگابایت را هم دارند نظر شما کاملا عوض شد !

FolderMount Premium [ROOT] 2.6.12

اما در این پست از دنیا آی‌تی  قصد معرفی نرم افزاری ارزشمند و بسیار کاربردی را برای گوشی های آندرویدی داریم که با استفاده از آن و فقط با چند کلیک ساده قادر خواهید بود حجم عظیم دیتاهای بازی ها و نرم افزارها مخصوصا نرم افزارها را به مموری کارت انتقال بدهید . FolderMount Premium [ROOT]  نام این نرم افزار قدرتمند است .  شاید خیلی از دوستان فکر کنند که در شرایط عادی قادر به انتقال دیتاها به مموری هستید اما باید بگوییم که در شرایطی که در نرم افزار تعریف شده است که دیتای آن از مموری داخلی خوانده شود با انتقال دیتا ها به صورت دستی به مموری کارت تنها کاری که انجام داده اید از کار انداختن نرم افزار و بازی مورد نظرتان است ! اما Folder Mount که در این پست از دنیا آی‌تی به معرفی آن می پردازیم بسیار زیرکانه و جالب این کار را برای شما انجام می دهد .

ویژگی ها : 

** قابلیت انتقال پوشه های موجود در مموری داخلی بر روی مموری کارت
**  سرعت انتفال بسیار بالا و قابل توجه
** محیط کاربری بسیار ساده و بدور از هرگونه ابهام
** پشتیبانی کامل از تمام گوشی های اندرویدی از آندروید 2.3 تا 4.2
** قابل نصب برروی همه ی گوشی های آندروید روت شده

 

نکته کلیدی نرم افزار و یک راهنمایی 

( ببخشید که زبونش گفتاری هست خواستم راحت تر منظورمو انتقال بدم ) 

دوستانی که گوشی های با حافظه داخلی محدود 2 و 4 گیگابایت دارن. احتمالا شما هم به این علامت سوال برخوردید که مثلا دیتای یه بازی حدود 1 تا 2 گیگ هست ولی مثلا حافظه داخلی شما 1 گیگ یا مثلا 700 مگابایت بیشتر خالی نداره پس چه جوری باید دیتا اول روی حافظه داخلی ریخته بشه بعد با این برنامه بره روی مموری ؟!

این سوالی هست که خیلی از کاربران توی جوابش موندن و فکر می کنن نمی تونن از این برنامه استفاده کنن توی بخش نظرات هم خیلی ها رو دیدم که با این مشکل روبرو شدن . ولی این مشکل یه راه حل ساده داره .

شما یه New folder توی حافظه داخلیتون و پوشه Obb تون بسازید و اسمش رو دقیقا مطابق با اسم پوشه دیتای بازی تغییر بدید.

داخلش نیاز نیست فایلی رو بریزید و این پوشه خالی باشه. حالا دیتای اصلی بازی رو هم بریزید توی حافظه جانبی ( مموری کارت ) حالا برید توی Folder mount و مطابق آموزش پیش برید و برید جلو و دیگه هیچ مشکلی سر راهتون نیست و دیتای بازی هم مونت میشه و تیک سبز میخوره

 

 

 آموزش استفاده از نرم افزار :

پس از ورود به نرم افزار با تایید دسترس روت به آن از منوی بالای نرم افزار گزینه + را انتخاب کنید . حال در قسمت Name یک نام دلخواه ( اصلا مهم نیست چه نامی باشد ) برای بازی خود انتخاب نمایید .

می بایست ابتدا دیتای بازی خود را در حافظه داخلی ریخته باشید یعنی برای استفاده از این نرم افزار می بایست همانند روال معمول دیتا را در حافظه داخلی بریزید و خود این نرم افزار کار انتقال آن به مموری کارت را انجام دهد.

 در قسمت Source آدرس فایل دیتای بازی در پوشه Obb مموری داخلی یا همان حافظه داخلی را بدهید ( وارد پوشه دیتای بازی شوید )  سپس علامت تیک بالای صفحه را بزنید حالا نرم افزار از شما سوالی می پرسد که گزینه yes را انتخاب کنید و همچنین تیک گزینه Exclude from media را حتما انتخاب نمایید!

 گزینه تیک مانند بالای صفحه را برای انتقال دیتا از حافظه داخلی به مموری کارت انتخاب نمایید.

عملیات انتقال متناسب با حجم دیتای بازی ممکن است تا 3 دقیقه هم طول بکشد.

 به صفحه اصلی نرم افزار رفته و بر روی علامت پین مانند جلوی نام بازی تان را انتخاب نموده اگر به رنگ سبز در آمد عملیات با موفقیت انجام شده است .

 می توانید وارد بازی شوید.

نکته بسیار مهم: 

فایل دیتایی که بر روی مموری داخلی شما بود همچنان وجود دارد ولی هیچ حجمی از مموری شما را نخواهد گرفت ( می توانید از My computer با ریختن هر بازی متوجه این موضوع شوید )

به هیچ وجه فایل موجود در مموری داخلی را  به خیال اینکه این فایل اضافی است یا حجمی از مموری شما گرفته است را پاک نکنید.

 

لینکـ :

  • حجم فایل:1.6 مگابایت
  • نیازمند اندروید:2.3+
  • نیاز به روت:دارد
  • رمز فایل فشرده: www.apktops.ir

www.donyait.blog.ir 

دانلود FolderMount - انتقال دیتای بازی ها به مموری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">