تکنولوژی جدید تبلیغاتی به نام digital replacement technology :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

تکنولوژی جدید تبلیغاتی به نام digital replacement technology

۹۳/۱۲/۲۳
۰

www.donyait.blog.ir

www.donyait.blog.ir

در بازی رئال مادرید و آتلتیکو مادرید تبلیغی از پارس آنلاین پخش شد که بسیاری را به تعجب واداشت. یعنی پارس آنلاین در لالیگا تبلیغ داده ؟ 

یک تکنولوژی جدید تبلیغاتی به نام digital replacement technology اخیرا توسط چند شرکت معدود تبلیغاتی با همکاری شبکه‌های ماهواره‌ای انجام می‌شود که توسط آن می‌توان تبلیغات کنار زمین را کاملا هدفمند برای مناطق مختلف تغییر داد. به این ترتیب تبلیغات محلی را در یک رویداد بین‌المللی مثل مسابقه مهم فوتبال جایگزین کرد. به این ترتیب بینندگان در هر نقطه از جهان تبلیغی را می‌بینند که آگهی‌دهندگان محلی سفارش داده‌اند. نکته جالب اینکه هزینه این تبلیغات برای شرکت تبلیغ دهنده به مراتب از هزینه تبلیغ در صدا و سیما پایین‌تر است.

 

اما این تکنولوژی چیست ؟

در سایت یک شرکتی که این کار را انجام می‌دهد گفته شده : ما یکی از چند آژانس بین‌المللی هستیم که از تکنولوژی جایگزین تبلیغات Digital replacement technology استفاده می‌کنیم. بارسلونا یا رئال مادرید فرقی نمیکند در هر کشوری که باشید ما می‌توانیم تبلیغ متفاوتی را ( کنار زمین ) به بینندگان نشان دهیم.

بر اساس این مدل تبلیغاتی حالا برندهای محلی می‌توانند از یک رویداد بین‌المللی مثل مسابقه فوتبال برای تبلیغ مستقیم خود استفاده کنند.

در این شیوه جدید تبلیغ، بیلبوردهای LEDکنار زمین همچنان مشغول نمایش تبلیغات نرمال خود هستند اما بینندگان تلویزیونی در سراسر جهان تبلیغ‌های متفاوتی را مشاهده می‌کنند. این سیستم تصویری با همسان سازی دوربین‌ها و زاویه‌های آنان عملا تبلیغات را با چنان پرسپکتیوی به بینندگان نشان می‌دهد که انگار واقعا کنار زمین در حال پخش است.

یک نکته مهم اینکه هزینه تبلیغات در این شیوه به مراتب از هزینه تبلیغات در یک شبکه محلی ( مثل صدا و سیما ) پایین‌تر است و این احتمالا چالشی بزرگ برای همین شبکه‌هاست. صدا و سیما که خود در زمانی استاد صحنه‌های آهسته و جایگزین برای عدم پخش صحنه‌هایی که نامناسب تشخیص می‌داد بود حالا در این زمینه کاملا عقب افتاده و با توجه به اینکه این تبلیغات دور زمین را می‌پوشانند هم دیگر نمی‌توان از حربه صحنه‌های آهسته و تکراری برای عدم نمایش آنها سود جست.

منبع :‌ DonyaIT.blog.ir

تکنولوژی جدید تبلیغاتی به نام digital replacement technology

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">