اکسپریا Z4v با صفحه نمایش QHD و پشتیبانی از شارژر بی‌‌سیم معرفی شد! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

اکسپریا Z4v با صفحه نمایش QHD و پشتیبانی از شارژر بی‌‌سیم معرفی شد!

۹۴/۰۳/۳۰
۰

Xperia Z4v-(2)

چند صباحی است که سونی کار‌های عجیبی می‌کند. از معرفی پرچم‌دار برای یک کشور خاص گرفته تا معرفی نسخه‌های مختلف آن. البته بخش دوم این جمله را امروز شاهد بودیم، سونی در طول امروز نسخه جدیدی از سری Z خود را با نام اکسپریا Z4v معرفی کرد که در واقع نسخه به‌روز شده گلکسی +Z3 است (این محصول در ژاپن گلکسی Z4 نامیده می‌شود).

 

محصول جدید سونی تحت اپراتوری Verizon قرار دارد و از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر QHD بهره می‌برد که در این خصوص نسبت به اکسپریا +Z3 ارتقای چشمگیری داشته است، زیرا آن محصول از صفحه نمایشی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌برد. ارتقای دیگر به پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم باز می‌گردد که در نسخه قبلی شاهد آن نبودیم.

Xperia Z4v-(1)

باتری دستگاه نیز کمی بزرگ‌تر شده است و اکنون شاهد یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بر روی این دستگاه هستیم که در نسخه اصلی، سونی یک باتری 2930 میلی‌آمپر ساعتی قرار داده بود.

در اکسپریا Z4v شاهد برخی تغییرات ظاهری جزیی نیز بوده‌ایم. لوگوی سونی به پایین دستگاه مهاجرت کرده است و در بالای دستگاه نیز لوگوی Verizon جلوه نمایی می‌کند و دوربین جلویی نیز کمی تغییر مکان داده. در کل محصول جدید سونی حدود 1.7 میلی‌متر نازک‌تر و 18 گرم سبک‌تر از نسخه اصلی خود یعنی اکسپریا +Z3 است.

در خصوص مشخصات سخت افزاری این دستگاه باید بگوییم که اکسپریا Z4v از پردازنده اسنپدراگون 810 استفاده می‌کند و فضا‌های ذخیره سازی آن نیز 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین 5.1 مگاپیکسلی در بخش جلویی دستگاه قرار گرفته‌اند که دریچه این محصول به دنیای بیرون هستند. صفحه نمایش اکسپریا Z4v از فناوری‌های Triluminos و X-Reality بهره می‌برد. علاوه بر این، دستگاه مذکور نیز همانند برادرانش شناگر خوبی است و از استاندارد‌های IP68 و IP65 پشتیبانی می‌کند.

این محصول در تابستان امسال در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه خواهد شد اما فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت آن منتشر نشده است.

اکسپریا Z4v با صفحه نمایش QHD و پشتیبانی از شارژر بی‌‌سیم معرفی شد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">