سونی می‌گوید گوشی‌ها از توالت عمومی هم کثیف‌تر هستند و باید آن‌ها را شست! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

سونی می‌گوید گوشی‌ها از توالت عمومی هم کثیف‌تر هستند و باید آن‌ها را شست!

۹۴/۰۳/۲۳
۰

«سونی» یک وبسایت تبلیغاتی برای اکسپریا  M4 Aqua باز کرده است. این تارنما به هیچ‌وجه شبیه نمونه‌های مشابه خود نیست. نام این سایت «گوشی‌های آلوده» (Dirty Phones) است و تمرکز آن روی این است که چقدر گوشی‌های ما می‌توانند کثیف باشند. بله، موضوع وبسایت دقیقا همین است!

 gsmarena_001

«گوشی شما می‌تواند کثیف‌‌‌‌‌‌ تر از یک توالت عمومی باشد» 

در ابتدا این شرکت شما را با کلماتی مانند چیزی که در بالا می‌بینید، می‌ترساند. آن‌ها ادعا می‌کنند که در هر اینچ مربع از گوشی‌های تاچ اسکرین حدود ۲۵ هزار جرم وجود دارد. همچنین اینکه بر پایه تحقیقات، ۹۲ درصد از گوشی‌ها دارای باکتری هستند در حالی که تنها ۸۲ درصد از دست‌ها همین مشخصه را دارند. و نیز ۱۶درصد دست‌ها و تلفن‌ها «ای‌کولی» دارند که یک باکتری موجود در مدفوع است!

جرم‌ها راه خود را به دیوایس شما از طریق دست دادن، عرق کردن، پول و چیزهای دیگری که در طول روز لمس می‌کنید، باز می‌کنند. اما بر طبق گفته سونی هنوز هم کارهایی هست که شما می‌توانید انجام دهید. می‌توانید از دستمال‌‌کاغذی برای تمیز کردن گوشی خود استفاده کنید؛ یا یک تمیزکننده نور UV بگیرید؛ یا با الکل گوشی را تمیز کنید. هرچند که دستمال‌کاغذی ممکن است کافی نباشد و الکل نیز امکان دارد به صفحه گوشی‌تان آسیب برساند. تمیزکننده‌های پرتو UV نیز گران و پیدا کردن‌شان سخت است.

پس مناسب‌ترین راه چیست؟ سونی خوشحال است که این سوال را پرسیدید! تنها نیاز است که شما گوشی خود را بشویید،‌ و تمام این جرم‌ها و باکتری‌ها از میان خواهند رفت. اما برای این کار حتما به یک گوشی قابل شست‌وشو نیاز دارید.

 

gsmarena_002

«یکی از ساده‌ترین راه‌های برای تمیز نگه‌داشتن گوشی، شستن آن است!»

اتفاقا، اکسپریا M4 Aqua یک گوشی قابل شست‌وشو است! در اصل مقاومت این گوشی دربرابر آب از نام آن نیز پیداست. سونی به شما یک‌سری دستور شستشو قابل استفاده می‌دهد؛ تا مطمئن شود کار را به درستی انجام می‌دهید و گارانتی گوشی‌تان را از دست نخواهید داد و سپس شما می‌توانید به راحتی از شر جرم‌ها و باکتری‌ها راحت شوید.

اطلاعات کامل در وبسایت تازه تاسیس این گوشی در دسترس است.

سونی می‌گوید گوشی‌ها از توالت عمومی هم کثیف‌تر هستند و باید آن‌ها را شست!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">