مدیریت بهتر و آسان بازی ها با Game Assistant :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

مدیریت بهتر و آسان بازی ها با Game Assistant

۹۴/۰۴/۰۱
۰

Game Assistant

تا حالا واسه هر گیمری که PC داره خیلی پیش اومده در مدیریت بازی های خودش  به مشکل بر بخوره و دسکتاپش پر شده از شرت کات های بازی ها که گاهی اوقات باعث شلوغی صفحه زمینه ما میشن اما حالا شما میتونید با یک نرم افزار فوق العاده کم حجم و سبک تمامی بازی های خودتون رو دسته بندی و مدیریت کنید .

 

اسم این نرم افزار کاربردی Game Assistant هستش محصولی از شرکت نرم افزاری Iobit . اگر کاربر سایت ما باشید قبلا در مورد نرم افزار Razor Game Booster همین شرکت بررسی رو جهت آشنایی و کارکرد این نرم افزار ارایه دادیم اما از اونجایی که حجم اون بالا و کمی هم سنگین بود تصمیم گرفتم محصول جدید این شرکت رو که جایگزین Razor Game Booster شده رو یک معرفی کوتاهی ازش داشته باشم .

 

 

اول از همه برای دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار دوست داشتنی به این لینک رفته و نرم افزار رو دانلود و نصب کنید . بعد از نصب نرم افزار به صورت هوشمند و خودکار تمامی بازی هایی که بر روی PC شما نصب هستش رو شناسایی و آنالیز میکنه اگر هم که بازی رو پیدا نکرد شما میتونید از طریق گزینه Add که به شکل پلاس (بعلاوه) هست برای افزودن بازی مورد نظرتون استفاده کنید روش کار هم به این صورته که شما باید به فولدری اصلی بازی رفته و فایل اجرایی اون رو به نرم افزار بدید . 

 

به این صورت شما میتونید تمایم بازی های خودتون رو یکی یکی به این نرم افزار اضافه کنید تا به صورت یک جا به همشون دسترسی داشته باشید . در سمت راست نرم افزار یعنی در ستون کناری شما چهار تا درجه مختلف میبینید که دمای سه قطعه اصلی سیستم شما رو مانیتور کرده یعنی پردازنده و مادربورد و کارت گرافیک . به صورت پیش فرض واحد اندازه گیری دما فارنهایت هستش که شما میتونید از طریق بخش تنظیمات اون رو به سلیسیوس تغییر بدید . از امکانات دیگه این نرم افزار رو میشه به بهینه سازی قبل از اجرای بازی اشاره کرد به این صورت که قبل از اینکه از طریق این نرم افزار بازی رو اجرا کنید رم سیستم شما رو برای اجرای بهینه تر بازی آماده میکنه . 

مدیریت بهتر و آسان بازی ها با Game Assistant

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">