معرفی بازی دیتا دار Modern Combat برای اندروید :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

معرفی بازی دیتا دار Modern Combat برای اندروید

بازی MC یک بازی در سبک شوتر برای اندروید است ، این بازی که بهترین بازی شوتر برای سیستم عامل های آی او اس و اندروید انخاب شده ، دارای یک اپلیکیشن 20 مگابایتی و دیتایی 2 گیگابایتی است.

بخش ابتدایی این بازی از 12 مرحله در انواع مختلف VIP,MANHUNT,TEAM BATTLE و... تشکیل می شود ، همچنین بخش آنلاینی برای نسخه معمولی این بازی تدارک دیده شده که شما قادر خواهی بود تا با سراسر جهان مسابقه دهید ، درون کلن بروید ، تفنگ خود را تجهیز کنید و امکانات زیاد دیگر.

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، در این بازی حدود 100 شوتر و بمب و... وجود دارد که شما می توانید هرکدام از این Gun هارو به یک سوپر تفنگ تبدیل کنید و به اصطلاح اون رو اسپورت کنید و یا ارتقا بدید.

بخش آنلاین این بازی از 10 لول 50 تایی تشکیل می شود که در هر کدام از آنها قدرت یا به اصطلاح Ability های مختلف قرار دارد؛حدود 25 Ability مختلف در 5 بخش این بازی تشکیل شده است مه هرکدام از آنها کاری به خصوص انجام می دهند.

در مجموع هرچه از گستردگی این بازی برای اندروید و آی او اس گفته بشه کم است ، این بازی برای موبایل مثل بازی اسکایریم برای کامپیوتر است

یکی از قابلیت های کلیدی این بازی قابلیت تغییر رابط کاربری است ، شما می تونید براحتی جای مکان تیر زدن یا بمب انداختن یا راه رفتن را تغییر دهید.

 

معرفی بازی دیتا دار Modern Combat برای اندروید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">