هواوی Honor 7 در نهم تیر ماه معرفی خواهد شد! :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

هواوی Honor 7 در نهم تیر ماه معرفی خواهد شد!

۹۴/۰۳/۲۶
۰

hh-1

چندی پیش، خبری مبنی بر تایید جدیدترین اسمارت فون هوآوی با نام 7 Honor منتشر شد که نشان می‌داد این محصول از TENNA گواهینامه‌های لازم را دریافت کرده است. حال کمپانی هواوی، یک تیزر جدید در رابطه با این محصول منتشر کرده است و طبق آن اطلاعات زیادی از دستگاه و البته تاریخ معرفی‌اش مشخص گردیده است.

طبق تیزر منتشر شده‌ توسط هواوی، Honor 7 در روز 30 ژوئن (نهم تیر ماه) به طور رسمی معرفی می‌شود. علاوه بر آن به احتمال فراوان، آنر ۷ از حسگر اثر انگشت پشتیبانی می‌کند (در TENNA این موضوع تایید شده است).

همان‌طور که قبلا مشخص شده بود، این دستگاه با صفحه‌نمایشی 5 اینچی و وضوح FHD (رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و تراکم 441ppi) وارد بازار خواهد شد. پردازنده 64 بیتی و 8 هسته‌ای Kirin 935، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی نیز از مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه هستند. البته این گوشی دارای نسخه‌ای دیگر نیز خواهد بود که با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. هر دو نسخه دارای یک باتری قدرتمند 3280 میلی آمپری و دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال بوده و از شبکه LTE نیز پشتیبانی می‌نمایند.

زمان عرضه جهانی این دو محصول و قیمت نهایی آن هنوز مشخص نشده است. نظر شما در رابطه با این دو دستگاه چیست؟

هواوی Honor 7 در نهم تیر ماه معرفی خواهد شد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">