آموزش: چگونه مانع اجرای اپلیکیشن ها در هنگام بوت اندروید شویم؟ :: دنیا آی تی
Donya IT

دنیا آی تی - donyait

دنیایی متفاوت از آی‌تی را با دنیا آی‌تی تجربه کنید

آموزش: چگونه مانع اجرای اپلیکیشن ها در هنگام بوت اندروید شویم؟

۹۴/۰۵/۰۶
۰

همانند بسیاری از سیستم های کامپیوتری، در پلتفرم اندروید گوگل اپلیکیشن هایی هستند که در هنگام بوت دستگاه شروع به کار می کنند. خوب هر چه تعداد این اپلیکیشن ها در هنگام بوت دستگاه کمتر باشد، سرعت راه اندازی ان به هنگام روشن شدن بالاتر می رود. به دلایلی گوگل همچنان از پیش‌بینی منو و گزینه‌ مرتبط که به کاربران اندروید سطح دسترسی لازم برای اعمال تغییرات در لیست برنامه‌های موجود در بوت را بدهد، ممانعت می‌کند.

با این حال توسعه دهنگان از قابلیت کدباز بودن اندروید استفاده کرده و با بهره گیری از توان بی حد و حصر پلتفرم Xposed رویکرد راحتی را برای ویرایش لیست اپلیکیشن های در حال اجرا در زمان بوت را می دهند که در ادامه ان را توضحیح خواهیم داد.

اگر دستگاه اندرویدی شما روت شده و از پلتفرم فوق استفاده می کند، مراحل زیر را حتما مطالعه نمایید:

1. برنامه نصب کننده Xposed را باز کرده، بر روی اپشن Downloads کلیک کنید، در موتور جستجو BootManager را پیدا کنید، و پس از پیدا کردن این برنامه، ان را باز نمایید.

2. در صفحه ماژول مدیریت بوت Xposed، بر روی Versions کلیک کرده و سپس دکمه Download در زیر اخرین نسخه را بفشارید. ماژول BootManager را مانند هر اپلیکیشن دیگری نصب کنید، اما گزینه اجرا را پس از پایان نصب انتخاب نکنید.

3. به بخش نصب‌کننده در Xposed رفته، روی Modules ضربه بزنید و تیک کنار BootManager را بزنید. سپس گوشی خود را ریبوت کنید.

4. پس از راه‌اندازی مجدد دستگاه، در بخش برنامه‌ها BootManager را یافته و اجرا کنید. بعد از یک اسکن کوتاه، این برنامه لیستی از اپلیکیشن‌ هایی را که سطح دسترسی کافی برای اجرا به هنگام بوت دستگاه را دارند، به نمایش در خواهد آورد. به سادگی بر روی برنامه‌هایی که مایل به اجرا در آغاز به کار دستگاه خود نیستید را ضربه بزنید تا قرمز رنگ شوند.

5. در صورت تمایل به حذف این ابزار، برنامه نصب کننده Xposed را باز کرده، بر روی Modules ضربه زده و تیک BootManager را بردارید. سپس به گزینه‌ تنظیمات در دستگاه خود رفته و از منوی اپلیکیشن ها Apps، بوت‌منیجر را یافته و آن را حذف کنید، درست مانند کاری که با سایر برنامه‌ها انجام می دهید. در نهایت دستگاه خود را ریبوت کنید و کار تمام است.

آموزش: چگونه مانع اجرای اپلیکیشن ها در هنگام بوت اندروید شویم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">